  • Data: 2011-09-20 23:04:59
    Temat: Re: Zapraszam do...
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 20, 4:59 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Musisz się zgłosić do Coli, McDonalda i jeszcze kilku podobnych ze swoim
    > nowatorskim pomysłem, jak zmienią swoje strony na takie badziewie, to im
    > obroty wzrosną :)

    Z pewnoscia twoja strona nie badziewna, bardziej by im przypasowala do
    wzrostu obrotow.
    Ty juz skretyniales doszczetnie.
    Jak chcesz byc uszczypliwy albo osmieszyc kogos, to rob tak, zeby do
    ciebie nie moglo sie odniesc, bo sam sie osmieszasz w ten sposob.
    Daj znac, jak te wymienione przez ciebie firmy, beda sie licytowac o
    twoja strone.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/