  • Data: 2011-09-20 15:29:40
    Temat: Re: Zapraszam do...
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Reszta wygląda już znacznie lepiej, ale ponieważ to nie jest
    > kolejna stronka o fotkach celebrytów z serialu, to potrzebuję więcej
    > czasu na wyrobienie opinii. Ale zapowiada się bardzo ciekawie... :)

    Uzupełniam:

    http://as.elte-s.com/patrz/poczytaj/fotobaja_o_dynam
    ice.htm

    - sztywny rozmiar prawdopodobnie zabił mi możliwość używania PgUp/Dn
    w FF, trzeba myszką, co trochę rozprasza;
    - zrastrowany (i przeskalowany) tekst nie najlepiej się czyta,
    wyłażą "abberacje chromatyczne" (ale w granicach normy, tym bardziej że
    fajnie przełamany w krótką szpaltę, do tego "gazetowy" layout; choć
    irytuje mnie, że nie mogę oddawać się mojemu nawykowi pozaświadomego
    miziania myszką po tekście w trakcie czytania ;-) [dodatkowa zaleta, to
    zaznaczanie miejsca, w którym się przerwało czytanie]). Gorzej, że nie
    zadziała wyszukiwarka, która miała sobie poradzić z egzotycznym adresem,
    a ja jeszcze dorzucam trudność w poprawieniu błędów w tekście. A w końcu
    słowo drukowane zobowiązuje... ;)

    BTW: Dopiero po chwili złapałem się na tym, dlaczego jakoś dziwnie
    mi się patrzyło na Twoje przykłady screenów z obróbki zdjęcia. Jakby
    moje? Nie mówiąc o dziwaczności myśli, to przecież nigdy nie tknąłem
    PS!?
    Okazało się, że chodzi o identyczne i od czasów jeszcze Win'95
    stosowane przeze mnie kolory Windows. ;-) (dla ścisłości - jakiś czas
    temu kolor ramek przybrał odcień dokładnie pomierzonego starego papieru,
    ale w praktyce różnica wciąż jest trudna do uchwycenia).

    [mr.]