eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZapalanie z korbyRe: Zapalanie z korby
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zapalanie z korby
    Date: Wed, 15 Feb 2017 15:50:03 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <o81pqv$c7s$3@node2.news.atman.pl>
    References: <M...@n...neostrada.pl>
    <194gw6m257awi.17eqw5xzptjt1$.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    <vuh50kv0hgi8.1s0g6x1xvp2uy$.dlg@40tude.net>
    <o7um89$1nc$1@usenet.news.interia.pl> <o7uofs$cc5$1@node2.news.atman.pl>
    <58a2e905$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
    <o7ut44$e7f$1@node1.news.atman.pl> <o7vgd4$2nq$1@node1.news.atman.pl>
    <o7viqc$5aj$1@node1.news.atman.pl> <o812dn$p30$1@news.chmurka.net>
    <o81g3h$2os$2@node1.news.atman.pl> <o81hvt$upd$1@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1487170207 12540 46.21.210.209 (15 Feb 2017 14:50:07
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Feb 2017 14:50:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.7.1
    In-Reply-To: <o81hvt$upd$1@news.chmurka.net>
    X-Antivirus: Avast (VPS 170215-0, 2017-02-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2599948
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-02-15 o 13:36, viktorius pisze:

    >>>> Sugerujesz że dzisiejszy silnik 0,9 litra i wyciągający 100KM
    >>>> jest równie niskoprężny jak ponad czterolitrowy mający 85KM ?
    >>>> Sprawdź sobie na ile różne mają stopnie sprężania.
    >>>>
    >>>
    >>> Rozróżniasz tylko diesla od zapłonu iskrowego.
    >>> Ale podział silników jest bardzie zróżnicowany, wyguglaj o co chodzi z
    >>> silnikiem srednioprężnym, jak tam jest zapalana mieszanka
    >>> paliwowo-powietrzna i dopiero wróć tutaj.
    >>>
    >> Kiedy ja to wiem. Pytanie czy ty wiedziałeś że stopień sprężania
    >> miały niższy od silników z zapłonem iskrowym ?
    >>
    >>
    >>
    > Wiedziałem, bo podział nie jest ze względu na stopnie sprężania, tylko
    > sposób zapłonu mieszanki.
    >
    > Wg tego podziału silniki niskoprężne, czyli z zapłonem iskrowym mają
    > stopnie sprężania do ok 10-11, potem benzyna dostaje samozapłonu i mamy
    > spalanie stukowe. Średnioprężne gdzie jest samozapłon dzięki wysokiej
    > temperaturze gruszki zaczynają się ok ok 4, np Lanz Buldog.
    > Ale dzięki temu mógł pojechać prawie na wszystkim co było w stanie się
    > zapalić :)
    >
    > http://www.retrotraktor.pl/readarticle.php?article_i
    d=153
    >
    > http://www.retrotraktor.pl/readarticle.php?article_i
    d=1
    >
    To czego nie rozumiesz że tak głupio się wcinasz ?


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: