-
Data: 2017-02-15 13:01:06
Temat: Re: Zapalanie z korby
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2017-02-14 o 19:43, Wiesiaczek pisze:
>>>>>>>>> Ten stary silnik najprawdopodobniej wyposazony jest w opreznik
>>>>>>>>> dlatego tak lekko gosc korba kreci.
>>>>>>>
>>>>>>>> Zdaje sie ze nie. A jesli nawet - to sprawia wrazenie, jakby tarcia
>>>>>>>> nie bylo.
>>>>>>>> Pierscieni jeszcze nie znali, czy co ?
>>>>>
>>>>>> Przy kręceniu małymi silnikami benzynowymi nie było problemem tarcie
>>>>>> a stopień sprężania.
>>>>>
>>>>> Ale ten sprawia wrazenie tak swobodnie krecocego sie, jakby tarcia
>>>>> wcale
>>>>> nie bylo ...
>>>>>
>>>> Tarcie jest ale główny opór w silnikach powoduje sprężanie.
>>>> Taki silnik od stara miał w nazwie "czterosuwowy silnik niskoprężny".
>>>> I dlatego te sześć cylindrów szło odpalić z korby nie specjalnie
>>>
>>>
>>> Każdy ws?ółczesny silnik benzynowy ma w nazwie "czterosuwowy silnik
>>> niskoprężny" :)
>>>
>>> Jest to jedynie odróżnienie od silnika wysokoprężnego tzn. diesla.
>>>
>>> Istnieją też inne nazwy dla tych silników a mianowicie: Silnik
>>> czterosuwowy z zapłonem iskrowym lub silnik spalinowy z zapłonem
>>> samoczynnym.
>>> To tak w skrócie:)
>>>
>> Sugerujesz że dzisiejszy silnik 0,9 litra i wyciągający 100KM
>> jest równie niskoprężny jak ponad czterolitrowy mający 85KM ?
>> Sprawdź sobie na ile różne mają stopnie sprężania.
>>
>>
>> Pozdrawiam
>
> Puknij Ty się w głowę.
> Tu wszyscy tacy popierdoleni, że się czepiają każdego milimetra,
> milibara i milichujwieczego?
>
> Jest zasadnicza różnica między ciśnieniem w dieslu i w benzyniaku i to
> wystarcza na potrzeby tej dyskusji!
>
Nie wystarcza.
Bo w przykładowym prawie litrowym silniczku jest większe ciśnienie
niż w dizlu z okresu przykładowego silnika ponad czterolitrowego.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.17 13:03 RadoslawF
- 15.02.17 13:06 RadoslawF
- 15.02.17 13:09 RadoslawF
- 15.02.17 13:29 Yakhub
- 15.02.17 13:36 viktorius
- 15.02.17 13:45 szerszen
- 15.02.17 13:50 viktorius
- 15.02.17 14:59 J.F.
- 15.02.17 15:48 RadoslawF
- 15.02.17 15:50 RadoslawF
- 15.02.17 15:55 RadoslawF
- 15.02.17 16:29 J.F.
- 15.02.17 18:56 Kojletjo
- 15.02.17 21:19 RadoslawF
- 15.02.17 21:32 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=