eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZapalanie z korbyRe: Zapalanie z korby
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zapalanie z korby
    Date: Wed, 15 Feb 2017 13:01:06 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 51
    Message-ID: <o81fu6$2os$1@node1.news.atman.pl>
    References: <M...@n...neostrada.pl>
    <194gw6m257awi.17eqw5xzptjt1$.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    <vuh50kv0hgi8.1s0g6x1xvp2uy$.dlg@40tude.net>
    <o7um89$1nc$1@usenet.news.interia.pl> <o7uofs$cc5$1@node2.news.atman.pl>
    <58a2e905$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
    <o7ut44$e7f$1@node1.news.atman.pl> <o7vgd4$2nq$1@node1.news.atman.pl>
    <o7viqc$5aj$1@node1.news.atman.pl> <o7vj4l$74v$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1487160071 2844 46.21.210.209 (15 Feb 2017 12:01:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Feb 2017 12:01:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.7.1
    In-Reply-To: <o7vj4l$74v$1@node2.news.atman.pl>
    X-Antivirus: Avast (VPS 170214-0, 2017-02-14), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2599920
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-02-14 o 19:43, Wiesiaczek pisze:

    >>>>>>>>> Ten stary silnik najprawdopodobniej wyposazony jest w opreznik
    >>>>>>>>> dlatego tak lekko gosc korba kreci.
    >>>>>>>
    >>>>>>>> Zdaje sie ze nie. A jesli nawet - to sprawia wrazenie, jakby tarcia
    >>>>>>>> nie bylo.
    >>>>>>>> Pierscieni jeszcze nie znali, czy co ?
    >>>>>
    >>>>>> Przy kręceniu małymi silnikami benzynowymi nie było problemem tarcie
    >>>>>> a stopień sprężania.
    >>>>>
    >>>>> Ale ten sprawia wrazenie tak swobodnie krecocego sie, jakby tarcia
    >>>>> wcale
    >>>>> nie bylo ...
    >>>>>
    >>>> Tarcie jest ale główny opór w silnikach powoduje sprężanie.
    >>>> Taki silnik od stara miał w nazwie "czterosuwowy silnik niskoprężny".
    >>>> I dlatego te sześć cylindrów szło odpalić z korby nie specjalnie
    >>>
    >>>
    >>> Każdy ws?ółczesny silnik benzynowy ma w nazwie "czterosuwowy silnik
    >>> niskoprężny" :)
    >>>
    >>> Jest to jedynie odróżnienie od silnika wysokoprężnego tzn. diesla.
    >>>
    >>> Istnieją też inne nazwy dla tych silników a mianowicie: Silnik
    >>> czterosuwowy z zapłonem iskrowym lub silnik spalinowy z zapłonem
    >>> samoczynnym.
    >>> To tak w skrócie:)
    >>>
    >> Sugerujesz że dzisiejszy silnik 0,9 litra i wyciągający 100KM
    >> jest równie niskoprężny jak ponad czterolitrowy mający 85KM ?
    >> Sprawdź sobie na ile różne mają stopnie sprężania.
    >>
    >>
    >> Pozdrawiam
    >
    > Puknij Ty się w głowę.
    > Tu wszyscy tacy popierdoleni, że się czepiają każdego milimetra,
    > milibara i milichujwieczego?
    >
    > Jest zasadnicza różnica między ciśnieniem w dieslu i w benzyniaku i to
    > wystarcza na potrzeby tej dyskusji!
    >
    Nie wystarcza.
    Bo w przykładowym prawie litrowym silniczku jest większe ciśnienie
    niż w dizlu z okresu przykładowego silnika ponad czterolitrowego.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: