eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZapalanie z korbyRe: Zapalanie z korby
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Wiesiaczek <W...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zapalanie z korby
    Date: Tue, 14 Feb 2017 19:43:32 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 51
    Message-ID: <o7vj4l$74v$1@node2.news.atman.pl>
    References: <M...@n...neostrada.pl>
    <194gw6m257awi.17eqw5xzptjt1$.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    <vuh50kv0hgi8.1s0g6x1xvp2uy$.dlg@40tude.net>
    <o7um89$1nc$1@usenet.news.interia.pl> <o7uofs$cc5$1@node2.news.atman.pl>
    <58a2e905$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
    <o7ut44$e7f$1@node1.news.atman.pl> <o7vgd4$2nq$1@node1.news.atman.pl>
    <o7viqc$5aj$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160153249.dynamic-ww-10.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1487097813 7327 95.160.153.249 (14 Feb 2017 18:43:33
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Feb 2017 18:43:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.7.0
    In-Reply-To: <o7viqc$5aj$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2599866
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 14.02.2017 o 19:38, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2017-02-14 o 18:56, Wiesiaczek pisze:
    >
    >>>>>>>> Ten stary silnik najprawdopodobniej wyposazony jest w opreznik
    >>>>>>>> dlatego tak lekko gosc korba kreci.
    >>>>>>
    >>>>>>> Zdaje sie ze nie. A jesli nawet - to sprawia wrazenie, jakby tarcia
    >>>>>>> nie bylo.
    >>>>>>> Pierscieni jeszcze nie znali, czy co ?
    >>>>
    >>>>> Przy kręceniu małymi silnikami benzynowymi nie było problemem tarcie
    >>>>> a stopień sprężania.
    >>>>
    >>>> Ale ten sprawia wrazenie tak swobodnie krecocego sie, jakby tarcia
    >>>> wcale
    >>>> nie bylo ...
    >>>>
    >>> Tarcie jest ale główny opór w silnikach powoduje sprężanie.
    >>> Taki silnik od stara miał w nazwie "czterosuwowy silnik niskoprężny".
    >>> I dlatego te sześć cylindrów szło odpalić z korby nie specjalnie
    >>
    >>
    >> Każdy ws?ółczesny silnik benzynowy ma w nazwie "czterosuwowy silnik
    >> niskoprężny" :)
    >>
    >> Jest to jedynie odróżnienie od silnika wysokoprężnego tzn. diesla.
    >>
    >> Istnieją też inne nazwy dla tych silników a mianowicie: Silnik
    >> czterosuwowy z zapłonem iskrowym lub silnik spalinowy z zapłonem
    >> samoczynnym.
    >> To tak w skrócie:)
    >>
    > Sugerujesz że dzisiejszy silnik 0,9 litra i wyciągający 100KM
    > jest równie niskoprężny jak ponad czterolitrowy mający 85KM ?
    > Sprawdź sobie na ile różne mają stopnie sprężania.
    >
    >
    > Pozdrawiam

    Puknij Ty się w głowę.
    Tu wszyscy tacy popierdoleni, że się czepiają każdego milimetra,
    milibara i milichujwieczego?

    Jest zasadnicza różnica między ciśnieniem w dieslu i w benzyniaku i to
    wystarcza na potrzeby tej dyskusji!

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: