  • 21. Data: 2016-07-05 11:40:12
    Temat: Re: Zap....aczy przytemperowali.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 5 Jul 2016 01:16:29 +0200, w <nleqpf$url$1@news.mixmin.net>, "Gorion"
    <m...@d...rt> napisał(-a):

    > Oooo, następny mądraliński któremu liczby skaczą przed oczami, albo nie umie
    > odejmowania czterocyfrowych liczb.
    > Już szerszeniowi wykazałem, że się myli.
    > Ty też używaj mniej dopalaczy podczas pisania postów.

    Guzik wykazałeś. Czy ty w ogóle pomyślałeś zanim napisałeś swojego posta?

  • 22. Data: 2016-07-05 12:21:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    Tuesday, July 5, 2016, 11:40:12 AM, you wrote:

    > Guzik wykazałeś. Czy ty w ogóle pomyślałeś zanim napisałeś swojego posta?

    A ja pokażę konkret:
    http://ec.europa.eu/transport/road_safety/pdf/observ
    atory/trends_figures.pdf

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2016-07-05 17:05:38
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2016-07-04 04:45, Gorion wrote:
    > Nowe przepisy i są efekty, polscy kierowcy jeżdżą zdecydowanie wolniej
    > W ciągu roku od wprowadzenia nowych przepisów ponad 33 tys. kierowców
    > straciło prawo jazdy za przekroczenie prędkości. W wypadkach zginęło prawie
    > 400 osób mniej.
    > https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&sourc
    e=web&cd=1&cad=rja&uact=8&sqi=2&ved=0ahUKEwid_KnE5Nj
    NAhXCO5oKHfhnCfgQFgghMAA&url=http%3A%2F%2Fwyborcza.b
    iz%2Fbiznes%2F1%2C147870%2C20086051%2Cnowe-przepisy-
    i-sa-efekty-polscy-kierowcy-jezdza-zdecydowanie.html
    &usg=AFQjCNFfcEHrdEECwUb3ynPAQUCTMYeGlA&bvm=bv.12613
    0881,d.bGs

    Przyjmując, ze z tych 400 gdzieś 70 można przypisać akurat temu
    przepisowi to się nie opłacało...

    Tyle frustracji, zawałów, nerwów pośród milionów kierowców - pewnie
    krótsze życie (czy rozpad rodziny po utracie jedynej możliwości zarobku)
    z tego wszystkiego. A tylko 70 osób wyżyło. To się panie nie opłaca.

    --
    mk4

  • 24. Data: 2016-07-09 21:46:20
    Od: "Gorion" <f...@o...sw>

    "Gorion" <m...@d...rt> wrote:

    > 2015/2014 - 264 mniej zabitych
    > 2014/2013 - 155 mniej zabitych

    Ale dostrzegasz setekę rocznie?

    > Może teraz na trzeźwo widzisz jak duzy jest spadek liczby zabitych.

    Widzę, że co roku jest dość spory przyrost, kolejna setka to w tym roku daje
    ponad 350 różnicy więc te twoje prawie 400 wynika niejako z "natury" a nie
    durnego przepisu.

    szerszeń

    ===========
    Nie wynika "z natury".
    Zauważ, że przepis działa od 12 maja 2015, czyli liczba 264 jest taka
    bo zap...cze przestraszyli się, wolniej jeżdżą i stąd mniej zabitych.

  • 25. Data: 2016-07-09 21:47:49
    Od: "Gorion" <f...@o...sw>

    Użytkownik "mk4" <m...@d...null> napisał w wiadomości

> [...]
    0881,d.bGs

    > Przyjmując, ze z tych 400 gdzieś 70 można przypisać akurat temu przepisowi

    Marnie analizujesz.
> [...]

    > krótsze życie (czy rozpad rodziny po utracie jedynej możliwości zarobku) z
    > tego wszystkiego. A tylko 70 osób wyżyło. To się panie nie opłaca.

    Frustracje, zawały, nerwy tylko dlatego bo zap...cze lubią zap....ać.
    Niech się wyniosą na polne drogi, najlepiej z drzewami
    i tam wyżywają się
    i problem sam się rozwiąże. Miejsca na cmentarzach dla nich starczy.

  • 26. Data: 2016-07-10 08:57:52
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.07.2016 o 21:47, Gorion pisze:

    > Frustracje, zawały, nerwy tylko dlatego bo zap...cze lubią zap....ać.
    > Niech się wyniosą na polne drogi, najlepiej z drzewami
    > i tam wyżywają się

    Podobnie jak Ty na grupę dla melepetów.
    Z tej wyjazd.

    KAPELUSZ PLONK WARNING !!!!

  • 27. Data: 2016-07-10 15:32:09
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sat, 9 Jul 2016 21:46:20 +0200
    "Gorion" <f...@o...sw> wrote:

    > Nie wynika "z natury".

    Bo ty tak twierdzisz?

    > Zauważ, że przepis działa od 12 maja 2015, czyli liczba 264 jest taka
    > bo zap...cze przestraszyli się, wolniej jeżdżą i stąd mniej zabitych.

    Jedyne co zauważam, to twój brak umiejętności wyciągania wniosków z przedstawionych
    danych.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 28. Data: 2016-07-10 18:38:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello szerszen,

    Sunday, July 10, 2016, 3:32:09 PM, you wrote:

    > Bo ty tak twierdzisz?

    > Jedyne co zauważam, to twój brak umiejętności wyciągania wniosków z przedstawionych
    danych.

    A dane wyglądają tak:
    https://docs.google.com/spreadsheets/d/1_MxKJfd_B7kC
    ucYdEPASdQKao-tdecA3gCcOfoJpFM8/edit?usp=sharing

    Największy spadek w 2009 roku - o 865 ofiar mniej. Największy wzrost w
    2007 - 340 ofiar WIĘCEJ. Patrząc na ostatnie spadki, te 264 ofiary
    mniej w 2015 roku to raczej porażka niż sukces - z trendu wynika, że
    powinien być większy spadek.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 29. Data: 2016-07-10 20:34:13
    Od: "Gorion" <s...@d...tf>

    wiadomości news:1061806321.20160710183825@pik-net.pl.invalid...

> [...]
    > 2007 - 340 ofiar WIĘCEJ. Patrząc na ostatnie spadki, te 264 ofiary
    > mniej w 2015 roku to raczej porażka niż sukces - z trendu wynika, że

    czyli przyznajesz, że przywalenie zap...aczom odniosło skutek.
    Chciałbyś więcej, ale dobre i to.
    Zauważ, że przepis działa od 12 maja 2015, czyli zap..cze przez 4,5 m-ca
    zdążyli zabić ileś osób.

  • 30. Data: 2016-07-10 20:35:04
    Temat: Re: czarna magia.
    Od: "Gorion" <s...@d...tf>

    On Sat, 9 Jul 2016 21:46:20 +0200
    "Gorion" <f...@o...sw> wrote:

> [...]
    > bo zap...cze przestraszyli się, wolniej jeżdżą i stąd mniej zabitych.

    Jedyne co zauważam, to twój brak umiejętności wyciągania wniosków z

    Powyższym udowodniłeś, że wnioskowanie na podstawie liczb czterocyfrowych
    to dla ciebie czarna magia.