  • 1. Data: 2016-07-04 04:45:17
    Temat: Zap....aczy przytemperowali.
    Od: "Gorion" <l...@x...na>

    Nowe przepisy i są efekty, polscy kierowcy jeżdżą zdecydowanie wolniej
    W ciągu roku od wprowadzenia nowych przepisów ponad 33 tys. kierowców
    straciło prawo jazdy za przekroczenie prędkości. W wypadkach zginęło prawie
    400 osób mniej.
    https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&sourc
    e=web&cd=1&cad=rja&uact=8&sqi=2&ved=0ahUKEwid_KnE5Nj
    NAhXCO5oKHfhnCfgQFgghMAA&url=http%3A%2F%2Fwyborcza.b
    iz%2Fbiznes%2F1%2C147870%2C20086051%2Cnowe-przepisy-
    i-sa-efekty-polscy-kierowcy-jezdza-zdecydowanie.html
    &usg=AFQjCNFfcEHrdEECwUb3ynPAQUCTMYeGlA&bvm=bv.12613
    0881,d.bGs

  • 2. Data: 2016-07-04 08:44:58
    Temat: Re: Zap....aczy przytemperowali.
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 4 Jul 2016 04:45:17 +0200
    "Gorion" <l...@x...na> wrote:

    > W ciągu roku od wprowadzenia nowych przepisów .....
    > W wypadkach zginęło prawie
    > 400 osób mniej.

    No popatrz, do tej pory osiągano to bez takich przepisów.
    Zabici:
    2013 - 3357
    2014 - 3202
    2015 - 2938

    Więc jak widzisz ch.a warte są te informacje, bo odbieranie praw jazdy nie ma z tym
    nic wspólnego.

    Żródło: http://statystyka.policja.pl/st/ruch-drogowy/76562,W
    ypadki-drogowe-raporty-roczne.html

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 3. Data: 2016-07-04 08:53:36
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-04 o 08:44, szerszen pisze:

> [...]
    > 2015 - 2938
    >
    > Więc jak widzisz ch.a warte są te informacje, bo odbieranie praw jazdy nie ma z tym

    no i zepsułeś mu kompa...

    a.

  • 4. Data: 2016-07-04 09:01:32
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-07-04 o 08:44, szerszen pisze:
    > Więc jak widzisz ch.a warte są te informacje, bo odbieranie praw jazdy nie ma z tym
    nic wspólnego.

    Zwłaszcza, że często niewiele daje :(
    3306,kierowca-hondy-pedzil-przez-warszawe-kilka-seku
    nd-przed-tym.html

    "Sprawcą jest 26-letni Kamil G. Według informacji tvn24.pl, w lutym 2015
    r. cofnięto mu uprawnienia do kierowania samochodem. To jednak nie
    przeszkodziło mu co najmniej trzykrotnie siadać za kółkiem. Tyle bowiem
    razy zatrzymywali go policjanci, za każdym razem stawiając zarzuty z
    artykułu 180a kodeksu karnego. Przepis przewiduje karę grzywny lub nawet
    dwóch lat więzienia za jazdę bez uprawnień, mimo tego mężczyzna w lutym
    odzyskał prawo jazdy."

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2016-07-04 09:10:20
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-07-04 o 04:45, Gorion pisze:
    > Nowe przepisy i są efekty, polscy kierowcy jeżdżą zdecydowanie wolniej

    Zdecydowanie wolniej. Kilka km drogi przez lat (ograniczenia 90/h) a na
    palcach mogę policzyć dni w roku kiedy da się tam jechać chociaż 80.

  • 6. Data: 2016-07-04 09:58:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Gorion,

    Monday, July 4, 2016, 4:45:17 AM, you wrote:

> [...]
    i-sa-efekty-polscy-kierowcy-jezdza-zdecydowanie.html
    &usg=AFQjCNFfcEHrdEECwUb3ynPAQUCTMYeGlA&bvm=bv.12613

    Bzdura. Zarówno liczba wypadków jak i liczba ofiar od lat regularnie
    maleją. Nie ma to żadnego związku z regulacjami prawnymi. Sama liczba
    zatrzymanych praw jazdy wyraźnie o tym świadczy.

    Sprawca głośnego ostatnio wypadku z 14-letnią ofiarą miał niedawno
    oddane prawo jazdy. Zabranie prawa jazdy niczego go nie nauczyło -
    zresztą, jeździł bez prawa jazdy i był za to dwukrotnie karany. Też
    nieskutecznie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2016-07-04 10:05:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 4 Jul 2016 09:01:32 +0200, w <577a09cd$0$659$65785112@news.neostrada.pl>,
    Miroo <b...@b...brak.i.juz> napisał(-a):

> [...]
    > artykułu 180a kodeksu karnego. Przepis przewiduje karę grzywny lub nawet
    > dwóch lat więzienia za jazdę bez uprawnień, mimo tego mężczyzna w lutym

    To znaczy tylko tyle, że zawodzi dalsza droga w przypadku recydywy.

  • 8. Data: 2016-07-04 10:23:28
    Od: robot <r...@o...pl>

> [...]
    > oddane prawo jazdy. Zabranie prawa jazdy niczego go nie nauczyło -
    > zresztą, jeździł bez prawa jazdy i był za to dwukrotnie karany. Też

    A wszystko to jak zwykle wina pislamistów, kaczek, prezesa, tusku, i POjebów.
    A, i lisa!

  • 9. Data: 2016-07-04 18:16:42
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-07-04 04:45, Gorion wrote:
    > straciło prawo jazdy za przekroczenie prędkości. W wypadkach zginęło prawie
    > 400 osób mniej.

    Wskaż korelację z jakąś podstawą inną niż machaniem rekami i głeboka wiara.

  • 10. Data: 2016-07-04 19:40:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gorion" napisał w wiadomości grup
> [...]
    -i-sa-efekty-polscy-kierowcy-jezdza-zdecydowanie.htm
    l&usg=AFQjCNFfcEHrdEECwUb3ynPAQUCTMYeGlA&bvm=bv.1261

    Zawsze sprawdzaj dane, szczegolnie te, co sie powoluja na statystyke.

    Na 2016 troche za wczesnie, w 2015 na obszarach zabudowanych zginelo
    1248 osob, na niezabudowanych 1690.
    W 2014 bylo 1466 i 1736, wiec postep niby znaczny.

    Ale np w 2010 bylo 1812 i 2095, wiec jak widac postep mozna uzyskac i
    bez odbierania PJ :-)

    J.