  • 11. Data: 2016-07-04 20:00:48
    Temat: Re: Zap....aczy przytemperowali.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gorion l...@x...na ...

    > Nowe przepisy i są efekty, polscy kierowcy jeżdżą zdecydowanie wolniej
    > W ciągu roku od wprowadzenia nowych przepisów ponad 33 tys. kierowców
    > straciło prawo jazdy za przekroczenie prędkości. W wypadkach zginęło
    > prawie 400 osób mniej.
    > https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&sourc
    e=web&cd=1&cad=rja&
    > uact=8&sqi=2&ved=0ahUKEwid_KnE5NjNAhXCO5oKHfhnCfgQFg
    ghMAA&url=http%3A%2
    > F%2Fwyborcza.biz%2Fbiznes%2F1%2C147870%2C20086051%2C
    nowe-przepisy-i-sa-
    > efekty-polscy-kierowcy-jezdza-zdecydowanie.html&usg=
    AFQjCNFfcEHrdEECwUb
    > 3ynPAQUCTMYeGlA&bvm=bv.126130881,d.bGs

    W radio dzis mowili, ze od czerwca mamy lawinowy wzrost ofiar na drogach...

  • 12. Data: 2016-07-05 01:16:29
    Od: "Gorion" <m...@d...rt>

    wiadomości news:1856702327.20160704095840@pik-net.pl.invalid...

> [...]
    > maleją. Nie ma to żadnego związku z regulacjami prawnymi. Sama liczba
    > zatrzymanych praw jazdy wyraźnie o tym świadczy.

    Oooo, następny mądraliński któremu liczby skaczą przed oczami, albo nie umie
    odejmowania czterocyfrowych liczb.
    Już szerszeniowi wykazałem, że się myli.
    Ty też używaj mniej dopalaczy podczas pisania postów.

  • 13. Data: 2016-07-05 01:16:49
    Od: "Gorion" <m...@d...rt>

    =============
    > No popatrz, do tej pory osiągano to bez takich przepisów.
    Zabici:
    2013 - 3357
    2014 - 3202
    2015 - 2938

    Więc jak widzisz ch.a warte są te informacje, bo odbieranie praw jazdy nie
    ma z tym nic wspólnego.

    Żródło:
    http://statystyka.policja.pl/st/ruch-drogowy/76562,W
    ypadki-drogowe-raporty-roczne.html

    szerszeń
    =================

    Liczby ci skacza przed oczami. Mniej dopalaczy używaj gdy piszesz posty.

    2015/2014 - 264 mniej zabitych
    2014/2013 - 155 mniej zabitych

    W wyniku utemperowania zap...aczy (zabieranie praw jazdy) jest 400 mniej
    zabitych.

    Może teraz na trzeźwo widzisz jak duzy jest spadek liczby zabitych.

  • 14. Data: 2016-07-05 05:52:29
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 05.07.2016 o 01:16, Gorion pisze:

> [...]
    > zabitych.
    >
    > Może teraz na trzeźwo widzisz jak duzy jest spadek liczby zabitych.

    a na ile ma to związek z pogodą, remontem autostrady, otworzeniem czy
    zamknięciem jakiegoś odcinka drogi - tego się nie dowiemy.
    PJ zabierają chyba głównie w terenie zabudowanym- ciekawe jak
    wyglądałyby takie statystyki w podziale na teren zabudowany i niezabodowany

    Łukasz

  • 15. Data: 2016-07-05 08:22:30
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-07-05 o 01:16, Gorion pisze:
> [...]
    > zabitych.
    >
    > Może teraz na trzeźwo widzisz jak duzy jest spadek liczby zabitych.

    W procentach jeszcze lepiej to widać (liczba maleje, delta rośnie):
    4,6% w 2014
    8,2% w 2015

    Poczekamy na wyniki z 2016. Ponieważ wiele zjawisk ma naturę falową, tym
    razem może być górka :(

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2016-07-05 08:28:12
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 5 Jul 2016 01:16:49 +0200
    "Gorion" <m...@d...rt> wrote:

    > 2015/2014 - 264 mniej zabitych
    > 2014/2013 - 155 mniej zabitych

    Ale dostrzegasz setekę rocznie?

    > Może teraz na trzeźwo widzisz jak duzy jest spadek liczby zabitych.

    Widzę, że co roku jest dość spory przyrost, kolejna setka to w tym roku daje ponad
    350 różnicy więc te twoje prawie 400 wynika niejako z "natury" a nie durnego
    przepisu.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 17. Data: 2016-07-05 08:28:59
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 5 Jul 2016 01:16:29 +0200
    "Gorion" <m...@d...rt> wrote:

    > Już szerszeniowi wykazałem, że się myli.

    Wykazałeś jedynie, że nie rozumiesz tego co widzisz.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 18. Data: 2016-07-05 09:19:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Gorion,

    Tuesday, July 5, 2016, 1:16:29 AM, you wrote:

> [...]
    > odejmowania czterocyfrowych liczb.
    > Już szerszeniowi wykazałem, że się myli.
    > Ty też używaj mniej dopalaczy podczas pisania postów.

    Może coś merytorycznie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 19. Data: 2016-07-05 10:15:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Gorion,

    Tuesday, July 5, 2016, 1:16:49 AM, you wrote:

    [...]

    > Liczby ci skacza przed oczami. Mniej dopalaczy używaj gdy piszesz posty.

    Każdy sądzi sam po sobie.

    > 2015/2014 - 264 mniej zabitych
    > 2014/2013 - 155 mniej zabitych

    A poprzednie lata gdzie posiałeś?

    > W wyniku utemperowania zap...aczy (zabieranie praw jazdy) jest 400 mniej
    > zabitych.
    > Może teraz na trzeźwo widzisz jak duzy jest spadek liczby zabitych.

    Kretynku, skąd wniosek, że to skutek zabierania praw jazdy?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2016-07-05 10:35:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ddddddddd" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >a na ile ma to związek z pogodą, remontem autostrady, otworzeniem czy
    >zamknięciem jakiegoś odcinka drogi - tego się nie dowiemy.

    Z pogoda to w miare wiemy.
    Pogoda sie zmienia, a wypadkowosc od lat systematycznie maleje.

    Owszem - ciepla zima powoduje wiecej wypadkow.

    Kiedys tu pisalem o statystykach austryjackich.
    Im tez pieknie i rowno malalo przez 20 lat.
    Co jest ciekawe, bo autostrad im nie przybywalo tak jak nam, policja
    mandaty wystawiala od dawna ... czyzby jednak te gwiazdki w
    samochodach cos dawaly ?

    Ale musialbym odszukac ostatnie dane - bo jak wprowadzili nakaz jazdy
    na swiatlach, to spadek zatrzymali ...

    >PJ zabierają chyba głównie w terenie zabudowanym- ciekawe jak

    W zasadzie wylacznie - tzn przepis o +50 dziala tylko na zabudowanym.

    >wyglądałyby takie statystyki w podziale na teren zabudowany i
    >niezabodowany

    Podawalem.

    J.