  • 41. Data: 2016-07-14 04:04:07
    Temat: Re: zabrakło ci argumentów.
    Od: "Gorion" <s...@d...tf>

    news:q9rbob10gijfihclmmn79j7ql1nsfd5jfg@4ax.com...
    Tue, 12 Jul 2016 21:49:37 +0200, w <nm3hkr$9jb$1@news.mixmin.net>, "Gorion"
    <s...@d...tf> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Sun, 10 Jul 2016 20:34:13 +0200, w <nlu4i2$9fb$1@news.mixmin.net>,

    > ==========
    > Z SAMEGO TRENDU wynika, że ofiar powinno być jeszcze mniej.
    > =============
    > Trend jest taki bo przed 2010
    > była bardzo duża liczba zabitych.
    > Weź pod uwagę ostatnie lata 2012, 2013, 2014, 2015 i 2016 (do 12 maja) i
    > wyznacz trend
    > i wtedy zobaczysz, że przepis przeciw zapier...czom zadziałał.

    Jak na mój gust, to jeżeli chodzi o wnioskowanie, to jesteś na etapie
    przedszkola...
    ==============
    O gustach się nie dyskutuje, więc o twoim guście też nie będę dyskutował.

    To jest pewne - zabrakło ci argumentów.

  • 42. Data: 2016-07-14 04:04:43
    Temat: Re: nie masz argumentów.
    Od: "Gorion" <s...@d...tf>

    "Gorion" <s...@d...tf> wrote:

    > Co z tego, że pokazałeś. Ja skomentowałem.

    Tak właśnie myślałem, faty nie mają dla ciebie żadnego znaczenia.
    ===========
    Twoje myślenie zaprowadziło cię na manowce.
    Właśnie na podstawie faktów udowodniłem, że twoje myślenie
    jest błędne.

    > Twoja odpowiedź na mój post to były
    > tylko inwektywy. Zabrakło ci argumentów.

    Weź lekarstwa.

    szerszeń
    ============
    Po raz n-ty udowadniasz, że nie masz argumentów.

  • 43. Data: 2016-07-14 10:07:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Jul 2016 04:04:07 +0200, w <nm6s0e$c0p$1@news.mixmin.net>, "Gorion"
    <s...@d...tf> napisał(-a):

    > To jest pewne - zabrakło ci argumentów.

    Liczba wypadków maleje wraz ze wzrostem oprysków przeciw komarom.
    Ilość oprysków rośnie z każdym rokiem.

    Wniosek: komary rozpraszały kierowców i powodowały wypadki.

    Także liczba mytych w myjni samochodów rośnie z każdym rokiem.
    Wniosek: brudne samochody powodują wypadki.
    Nawet to można sprawdzić -- założę się, że po wprowadzeniu obowiązku mycia
    samochodów w myjniach liczba wypadków spadnie w przyszłym roku.

  • 44. Data: 2016-07-14 11:44:13
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 14 Jul 2016 04:04:43 +0200
    "Gorion" <s...@d...tf> wrote:

    > Po raz n-ty udowadniasz, że nie masz argumentów.

    Ale zauważyłeś, że jesteś jedyny który popiera twój tok rozumowania?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 45. Data: 2016-07-15 20:48:46
    Temat: Re: Mniej zabitych dzięki przepisowi z 2015 r.
    Od: "Gorion" <s...@f...gy>

    > Pokazałem ci dane za ostatni kilka lat, z których jasno wynika, że w trend
    > malejącej liczy ofiar dokładnie wpisuje się liczba którą podajesz jako
    > dowód na słuszność durnego przepisu.

    > szerszeń

    2014/2013 - spadek liczby ofiar o 155,
    2015/2014 - spadek liczby ofiar o 264, czyli około 109 (264 - 155 = 109)
    ludzi uratowanych
    dzięki nowemu przepisowi to nie jest mało, tym bardziej, że przepis
    działal tylko przez 7,5 miesiąca.
    prawie 400 zabitych mniej, przez rok dzialania przepisu to już jest sukces.
    https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&sourc
    e=web&cd=1&cad=rja&uact=8&sqi=2&ved=0ahUKEwid_KnE5Nj
    NAhXCO5oKHfhnCfgQFgghMAA&url=http%3A%2F%2Fwyborcza.b
    iz%2Fbiznes%2F1%2C147870%2C20086051%2Cnowe-przepisy-
    i-sa-efekty-polscy-kierowcy-jezdza-zdecydowanie.html
    &usg=AFQjCNFfcEHrdEECwUb3ynPAQUCTMYeGlA&bvm=bv.12613
    0881,d.bGs