  • 31. Data: 2016-07-10 21:15:13
    Temat: Re: czarna magia.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Gorion wrote:

    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Jedyne co zauważam, to twój brak umiejętności wyciągania wniosków z
    > przedstawionych danych.
    >
    > szerszeń
    >
    > ================
    > Powyższym udowodniłeś, że wnioskowanie na podstawie liczb czterocyfrowych
    > to dla ciebie czarna magia.

    powyższym udowodniłeś, że umiejętność pisania na Usenet to dla Ciebie
    czarna magia. I potwierdziłęś, że przeanalizowani 4 liczb przekracza
    twoje możliwości

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2016-07-10 21:15:32
    Temat: Re: Zap....aczy przytemperowali.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Gorion wrote:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:1061806321.20160710183825@pik-net.pl.invalid...

    ucYdEPASdQKao-tdecA3gCcOfoJpFM8/edit?usp=sharing

    > czyli przyznajesz, że przywalenie zap...aczom odniosło skutek.

    dokładnie odwrotnie :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2016-07-10 21:20:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Gorion,

    Sunday, July 10, 2016, 8:34:13 PM, you wrote:

    ucYdEPASdQKao-tdecA3gCcOfoJpFM8/edit?usp=sharing
    > czyli przyznajesz, że przywalenie zap...aczom odniosło skutek.

    Jesteś po prostu jebnięty.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 34. Data: 2016-07-11 10:04:48
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sun, 10 Jul 2016 20:35:04 +0200
    "Gorion" <s...@d...tf> wrote:

    > Powyższym udowodniłeś, że wnioskowanie na podstawie liczb czterocyfrowych
    > to dla ciebie czarna magia.

    Widze że jesteś z tych, którym się nie udowodni że czarne jest czarne, a białe jest
    białe.

    Pokazałem ci dane za ostatni kilka lat, z których jasno wynika, że w trend malejącej
    liczy ofiar dokładnie wpisuje się liczba którą podajesz jako dowód na słuszność
    durnego przepisu. Ty nadal twierdzisz że to nic nie znaczy, że to tylko ten przepis
    na to wpłynął.

    Jeśli tego nie rozumiesz, to ja nie mam zamiaru więcej ci tego tłumaczyć, bo to sa
    braki na poziomie szkoły podstawowej.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 35. Data: 2016-07-12 14:24:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 10 Jul 2016 20:34:13 +0200, w <nlu4i2$9fb$1@news.mixmin.net>, "Gorion"
    <s...@d...tf> napisał(-a):

    > czyli przyznajesz, że przywalenie zap...aczom odniosło skutek.
    > Chciałbyś więcej, ale dobre i to.
    > Zauważ, że przepis działa od 12 maja 2015, czyli zap..cze przez 4,5 m-ca
    > zdążyli zabić ileś osób.

    Czy ty w ogóle umiesz wnioskować?
    Z SAMEGO TRENDU wynika, że ofiar powinno być jeszcze mniej.
    Jeżeli przepis miałby skutkować, to ofiar powinno być jeszcze mniej niż wynika
    z trendu.

    Idąc twoją logiką można powiedzieć, że po wprowadzeniu przepisu trend się
    załamał.

    PS. Rozumiesz co oznacza słowo trend?

    ---
    Avast.

  • 36. Data: 2016-07-12 21:49:37
    Od: "Gorion" <s...@d...tf>

    <s...@d...tf> napisał(-a):

    > czyli przyznajesz, że przywalenie zap...aczom odniosło skutek.
    > Chciałbyś więcej, ale dobre i to.
    > Zauważ, że przepis działa od 12 maja 2015, czyli zap..cze przez 4,5 m-ca
    > zdążyli zabić ileś osób.
    ==========
    Z SAMEGO TRENDU wynika, że ofiar powinno być jeszcze mniej.
    =============
    Trend jest taki bo przed 2010
    była bardzo duża liczba zabitych.
    Weź pod uwagę ostatnie lata 2012, 2013, 2014, 2015 i 2016 (do 12 maja) i
    wyznacz trend
    i wtedy zobaczysz, że przepis przeciw zapier...czom zadziałał.

  • 37. Data: 2016-07-12 22:04:17
    Od: "Gorion" <s...@d...tf>

[...]

    Co z tego, że pokazałeś. Ja skomentowałem.
    Twoja odpowiedź na mój post to były
    tylko inwektywy. Zabrakło ci argumentów.

  • 38. Data: 2016-07-13 09:27:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Jul 2016 21:49:37 +0200, w <nm3hkr$9jb$1@news.mixmin.net>, "Gorion"
    <s...@d...tf> napisał(-a):

> [...]
    > wyznacz trend
    > i wtedy zobaczysz, że przepis przeciw zapier...czom zadziałał.

    Jak na mój gust, to jeżeli chodzi o wnioskowanie, to jesteś na etapie
    przedszkola...

    ---
    Avast.

  • 39. Data: 2016-07-13 10:50:53
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 12 Jul 2016 22:04:17 +0200
    "Gorion" <s...@d...tf> wrote:

    > Co z tego, że pokazałeś. Ja skomentowałem.

    Tak właśnie myślałem, faty nie mają dla ciebie żadnego znaczenia.

    > Twoja odpowiedź na mój post to były
    > tylko inwektywy. Zabrakło ci argumentów.

    Weź lekarstwa.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 40. Data: 2016-07-13 10:52:13
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 13 Jul 2016 09:27:25 +0200
    "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > Jak na mój gust, to jeżeli chodzi o wnioskowanie, to jesteś na etapie
    > przedszkola...

    Szkoda pisania, nie zrozumie.

    --
    pozdrawiam