  • Data: 2014-02-28 10:54:16
    Temat: Re: Zanieść prąd do samochodu
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:530f8bab$0$2368$65785112@news.neostrada.pl...

    > A nie ma jakiegos zasilacza do laptopow samochodowego ?
    > takiego z 12 na 17/15/14V ...

    Jakiego rzędu prądy biorą laptopy ?

    > Hm, a moze nie trzeba ograniczac ? Dioda, dlawik ...

    Wyczytałem, że takiego 12V 7Ah ładować chyba nie można szybciej niż 2A, ale
    charakterystyki rozładowania widziałem nawet dla 25A.
    Jakaś nadmiarowa dioda może by wytrzymała początkowe ładowanie, ale próby
    rozruchu chyba nie. Można oczywiście pamiętać, że trzeba odłączyć, ale jak
    człowiek w nerwach i pośpiechu to mu różne oczywiste dla każdego rzeczy
    czasem wylatują z głowy.
    P.G.