    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Zamykanie obwodu masą
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 30 Jun 2021 09:51:44 +0200

    On Wed, 30 Jun 2021 00:18:47 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Skoro bywa różnie, to pewnie tu akurat tak wyszło. Wydaje mi się

    Pewne rozwiazania w samochodach sa czesto duplikowane ... bo dobre.

    Hm, wydaje mi sie, ze takie swiatlo stop bylo czeste ... choc mam
    teraz watpliwosci, bo przeciez to czesto byla jedna zarowka ze
    swiatlami pozycyjnymi. Co raczej sugeruje mase na wspolnym
    wyprowadzeniu. Moze u kolegi osobna zarowka.

    > to nawet bardziej logiczne -- do lamp idzie wiązka przewodów, jeden
    > więcej nie stanowi różnicy.

    Niekoniecznie wiecej. Choc nie - tu trzeba zasilanie doprowadzic do
    lamp i przewod powrotny. Ale jeszcze jest swiatlo wsteczne, to juz
    kabel zasilania podwojnie wykorzystany.

    > A pedał z jednym przewodem łatwiej zrobić niż z dwoma.

    Ja tam pamietam osobny wylacznik przy pedale, ale moze teraz sa cale
    pedaly. Czy tak latwiej ... no niby jeden przewod do przylaczenia
    mniej, ale o mase trzeba zadbac. A zasilanie gdzies ze stacyjki
    doprowadzone, wiec blisko.

    J.