  • 1. Data: 2010-05-30 19:15:12
    Temat: Zamrozenie ostrosci
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Niektóre modele kompaktow analogowych, które odmierzają odległość punktowo, mają
    tzw. "zamrożenie ostrości". Funkcja ta pozwala na zablokowanie pomiaru
    odległości na obiekcie znajdującym się w polu pomiarowym, obejmującym jedynie
    środek kadru. Po ustawieniu ostrości zmienimy kadr, tym samym umiejscowienie w
    nim obiektu, i dopiero wówczas naciśniemy spust migawki.

    Czy sa takze kompakty cyfrowe z funkcja zamrozenia ostrosci?:)

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2010-05-30 19:25:13
    Temat: Re: Zamrozenie ostrosci
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Po prostu chce wiedziec. Wielu rzeczy nie wiem, i czuje sie troche jak cwok.
    Chce nabyc wiedze:)

    Pozdrawiam,

  • 3. Data: 2010-05-30 19:25:47
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <6...@n...onet.pl>,
    romek76 nabazgrał:
    > Czy sa takze kompakty cyfrowe z funkcja zamrozenia ostrosci?:)

    Za dużo jak na zwykły artykuł. Strona o fotografii z poradami
    od ekspertów czy jakiś licencjat? ;)

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Nowy Slackware!

  • 4. Data: 2010-05-30 19:40:35
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

> [...]
    > nim obiektu, i dopiero wówczas naciśniemy spust migawki.
    >
    > Czy sa takze kompakty cyfrowe z funkcja zamrozenia ostrosci?:)

    Nie do konca rozumiem. Chcesz, zeby aparat zamrozil ostrosc po ustawieniu
    ostrosci (czyli po wcisnieciu spustu do polowy), po czym chcesz przekadrowac
    z zamrozonym focusem? Tak ma kazdy kompakt. :) Inna sprawa to zmiana
    ustawien ekspozycji - tylko w niektorych aparatach mozesz wybrac, czy
    rowniez maja byc zablokowane.

    Pokaz moze ten artykul, gdy juz go napiszesz. :> Mam wrazenie, ze chcesz
    nazbyt powaznie potratowac temat, ktorego za dobrze nie znasz...

    --
    KILu

  • 5. Data: 2010-05-30 20:29:14
    Od: Baranek <b...@h...invalid>

    Dnia Sun, 30 May 2010 21:25:13 +0200, romek76 napisał(a):

    > Po prostu chce wiedziec. Wielu rzeczy nie wiem, i czuje sie troche jak cwok.
    > Chce nabyc wiedze:)

    To płać.

    BPNMSP

    Pozdrawiam

    B.

  • 6. Data: 2010-05-30 20:50:53
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Many many many.

    Jeden z najwiekszych obrazow kina swiatowego KABARET, onbazajacy to, co
    najgorsze na swiecie. CVhciwosc, nazizm.

    To plac.

    Sam se plac!

    Chamstwo.

  • 7. Data: 2010-05-30 21:41:59
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Sun, 30 May 2010 22:50:53 +0200, romek76 napisał(a):

> [...]
    >
    > Jeden z najwiekszych obrazow kina swiatowego KABARET, onbazajacy to, co
    > najgorsze na swiecie. CVhciwosc, nazizm.

    jak do tej pory wyrozumiale patrzyłem na Twoje pytania i nawet parę razy
    odpowiedziałem, ale teraz się zastanawiam, czy dalej to robić.... :-/ Co
    do meritum, to miałem odpowiedzieć, ale mi ochota odeszła :-/

    --
    meping

  • 8. Data: 2010-05-31 07:10:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "romek76" <r...@o...eu> napisał w
    > Po prostu chce wiedziec. Wielu rzeczy nie wiem, i czuje sie
    > troche jak cwok.
    > Chce nabyc wiedze:)

    To sobie sciagnij instrukcje do paru modeli, przeczytaj uwaznie i
    nie zadawaj glupich pytan :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-05-31 08:43:27
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "KILu" <b...@w...pl> napisał:

> [...]
    >
    > Pokaz moze ten artykul, gdy juz go napiszesz. :> Mam wrazenie, ze chcesz
    > nazbyt powaznie potratowac temat, ktorego za dobrze nie znasz...

    Proponuję ponownie zaprzestanie karmienia trolla. Inaczej za chwile będziemy
    zarzucani pytaniami typu 'czy są aparaty bez migawki?', 'czy w każdym
    aparacie można ustawić czułośc ISO?', 'czy istnieją kompakty którymi nie
    można kręcić filmów' itp.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)