  • 11. Data: 2010-05-31 12:09:28
    Temat: Re: Zamrozenie ostrosci
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Proponuję ponownie zaprzestanie karmienia trolla. Inaczej za chwile będziemy
    > zarzucani pytaniami typu 'czy są aparaty bez migawki?', 'czy w każdym
    > aparacie można ustawić czułośc ISO?', 'czy istnieją kompakty którymi nie
    > można kręcić filmów' itp.

    Takie dane tez niekiedy potrzebne.
    Abstrahuje od tego, ze zapewne 75 procent Uzytkownikow raczej nie odpowie na
    takie pytania, bo - po prostu nie wie.

  • 12. Data: 2010-05-31 13:45:17
    Od: McArti <a...@o...pl>

    wiekszosć aparatów tak umie.

    wciśnięcie spustu do połowy na jednym kadrze i zdjęcie innego kadru
    (wciśnięcie spustu do końca)

    Albo wciśnięcie spustu do połowy i potem jakiegos guzika na aparacie w
    celu zafixowania fokusa.

  • 13. Data: 2010-05-31 18:57:31
    Od: Baranek <b...@h...invalid>

    Dnia Sun, 30 May 2010 22:50:53 +0200, romek76 napisał(a):

    > Many many many.
    >
    > Jeden z najwiekszych obrazow kina swiatowego KABARET, onbazajacy to, co
    > najgorsze na swiecie. CVhciwosc, nazizm.
    >
    > To plac.
    >
    > Sam se plac!
    >
    > Chamstwo.

    Brawo!

    Poza oburzonego na chciwość miałaby odrobinę sensu, gdybyś ją Waćpan we
    właściwych okolicznościach zaprezentował. Powoływanie się na "Kabaret"
    pachniałoby erudycją, gdybyś Waćpan nie miał problemów ze znaczeniami słowa
    "nabyć", czy też rozszyfrowaniem dość typowego dla grup dyskusyjnych
    skrótu.

    Z drugiej strony martwi mnie, że nie widzę żadnych pozytywów tej wymiany
    zdań. Nie widzę u Waćpana śladów samokrytycyzmu, czyli szansy zmiany na
    lepsze. A chyba nawet najbardziej tolerancyjne życzliwe dusze na tej grupie
    chyba już nie potrzebują dowodów, że nie mają do czynienia z początkującym
    adeptem żądnym wiedzy (bratnią duszą wartą wsparcia), lecz z dorosłym o
    mentalności 4-letniego dziecka, który beztrosko męczy otoczenie 1000 pytań
    "A dlaczegoooo?" i nie przykłada żadnej wartości do jego wysiłków.

    Powodzenia w walce z chamstwem

    Baranek

  • 14. Data: 2010-05-31 19:12:31
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-05-30 21:15, romek76 pisze:
    > Niektóre modele kompaktow analogowych, które odmierzają odległość punktowo, mają
    > tzw. "zamrożenie ostrości". Funkcja ta pozwala na zablokowanie pomiaru
    > odległości na obiekcie znajdującym się w polu pomiarowym, obejmującym jedynie
    > środek kadru. Po ustawieniu ostrości zmienimy kadr, tym samym umiejscowienie w
    > nim obiektu, i dopiero wówczas naciśniemy spust migawki.
    >
    > Czy sa takze kompakty cyfrowe z funkcja zamrozenia ostrosci?:)

    Te wymagania spełnia w zasadzie KAŻDY cyfrowy aparat a układem AF (poza
    najnędzniejszymi komórkami). Wciskając przycisk do połowy ustawiasz
    ostrość (i zamrażasz do chwili puszczenia spustu), następnie kadrujesz
    jak chcesz i dociskasz do końca spust aby wykonać zdjęcie.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 15. Data: 2010-06-01 14:13:43
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

> [...]
    > (wciśnięcie spustu do końca)
    >
    > Albo wciśnięcie spustu do połowy i potem jakiegos guzika na aparacie w

    dziekuje :),