  • 1. Data: 2011-11-04 20:39:48
    Temat: Re: Zamiast zestawu głośnomówiącego?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "EZK" napisał:

    > Zastanawiam się na zastosowaniem słuchawki z mikrofonem
    > BT zakładanej na (jedno) ucho do korzystania z komórki
    > podczas prowadzenia samochodu.
    > Czy takie rozwiązanie jest stosowane,

    To jakaś prowokacja?

    > a jeśli tak, to jaką słuchawkę z mikrofonem do tego kupić?
    > Oczywiście komórka jest wyposażona w BT.

    NTG
    FUT pl.misc.telefonia.gsm

    JoteR

  • 2. Data: 2011-11-04 20:43:57
    Od: "EZK" <E...@E...pl>

    > To jakaś prowokacja?

    Dlaczego prowokacja?
    Odpowiedź jest oczywista? Na tak czy na nie?

    OK. Napiszę tam.

    EZK

  • 3. Data: 2011-11-04 20:49:06
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "EZK" napisał:

    > Dlaczego prowokacja?

    Bo mniej więcej w co drugim samochodzie siedzi taki zakolczykowany cyborg,
    więc odpowiedź jest oczywista: tak, jest stosowane. Więc usiłuję wyczuć,
    gdzie tu jest haczyk.

    Już napisałeś ;->

    JoteR

  • 4. Data: 2011-11-04 20:54:46
    Od: "EZK" <E...@E...pl>

    > Bo mniej więcej w co drugim samochodzie siedzi taki zakolczykowany cyborg,
    > więc odpowiedź jest oczywista: tak, jest stosowane. Więc usiłuję wyczuć,
    > gdzie tu jest haczyk.

    Jakoś nie rzuciło mi się to w oczy. Raczej widzę nagminnie kierowców
    trzymających komórkę przy uchu.

    Ale jeśli jest tak jak piszesz, to zapytam tych, którzy takie doświadczenie
    mają, jaką słuchawkę z mikrofonem na jedno ucho BT by do tego polecili.

    Pozdrawiam
    EZK

  • 5. Data: 2011-11-04 20:58:59
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 4 Nov 2011 21:49:06 +0100, JoteR napisał(a):

    > Bo mniej więcej w co drugim samochodzie siedzi taki zakolczykowany cyborg,
    > więc odpowiedź jest oczywista: tak, jest stosowane. Więc usiłuję wyczuć,
    > gdzie tu jest haczyk.

    Nigdzie, poza tym, że jest to cholernie niewygodne i masz kolejne
    urządzenie do ładowania.
    Drobiazgów, że wyglądasz jak idiota to już zupełnie nawet nie liczę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Pecety beda folklorem w kilku domach. Reszta nie potrzebuje tego typu

  • 6. Data: 2011-11-04 21:39:41
    Temat: Re: [OT] Zamiast zestawu głośnomówiącego?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "EZK" napisał:

    > Jakoś nie rzuciło mi się to w oczy.

    Gorzej, bo oni często wysiadają z tych samochodów i nadal zakolczykowani
    snują się po firmie. I lezie taki, patrzy się na ciebie i coś gada. Więc
    mówisz grzecznie "czego?" a ten nadal coś mamrocze - dopiero z drugiego
    profilu widać, że zakolczykowany niczym wieprzek.

    > Ale jeśli jest tak jak piszesz, to zapytam tych, którzy takie
    > doświadczenie
    > mają, jaką słuchawkę z mikrofonem na jedno ucho BT by do tego polecili.

    Na pewno jeden z nich doradzi ci coś iWłaściwego. Bo wszelkie Jabry, Nokie
    czy inne Philipsy to niekoszerny szajs jest. Jakbyś jeszcze napisał, do
    jakiego telefonu to ma być ta słuchawka...

    JoteR

  • 7. Data: 2011-11-05 07:36:19
    Od: "EZK" <E...@E...pl>

    > Na pewno jeden z nich doradzi ci coś iWłaściwego. Bo wszelkie Jabry, Nokie
    > czy inne Philipsy to niekoszerny szajs jest. Jakbyś jeszcze napisał, do
    > jakiego telefonu to ma być ta słuchawka...

    Nokia 6500 Classic

    Pozdrawiam
    EZK

  • 8. Data: 2011-11-05 08:28:49
    Temat: Re: FUT (było: Zamiast zestawu głośnomówiącego?)
    Od: "EZK" <E...@E...pl>

    > FUT pl.misc.telefonia.gsm

    Jak się robi takie przekierowanie czyjegoś posta
    do innej grupy?

    Pozdrawiam
    EZK

  • 9. Data: 2011-11-05 12:06:00
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-04 20:54:46 +0000, "EZK" <E...@E...pl> said:

    > zapytam tych, którzy takie doświadczenie
    > mają, jaką słuchawkę z mikrofonem na jedno ucho BT by do tego polecili

    Będziesz zdumiony - taką, jaka ci się spodoba. Obecnie mam motorolę do
    samsunga i to po prostu działa.
    Ładuję z komputera kalblem USB, a ponieważ potrzebuję stosunkowo rzadko
    (w trasie), to ładuję przed wyjazdem i już.
    Takie rozwiązanie ma tylo jedną zaletę - pasażerowie nie słyszą tego,
    co ktoś do ciebie mówi - poza tym rozmowa tak samo rozprasza jak każda
    inna rozmowa i jest to tak samo niebezpieczne (lub bezpieczne) jak
    trzymanie w ręku telefonu, papierosa, dyktafonu, mikrofonu CB-radia,
    bułki, ścierki czy napoju.

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2011-11-05 14:43:15