    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zamiast zestawu głośnomówiącego?
    Date: Sat, 5 Nov 2011 13:06:00 +0100

    On 2011-11-04 20:54:46 +0000, "EZK" <E...@E...pl> said:

    > zapytam tych, którzy takie doświadczenie
    > mają, jaką słuchawkę z mikrofonem na jedno ucho BT by do tego polecili

    Będziesz zdumiony - taką, jaka ci się spodoba. Obecnie mam motorolę do
    samsunga i to po prostu działa.
    Ładuję z komputera kalblem USB, a ponieważ potrzebuję stosunkowo rzadko
    (w trasie), to ładuję przed wyjazdem i już.
    Takie rozwiązanie ma tylo jedną zaletę - pasażerowie nie słyszą tego,
    co ktoś do ciebie mówi - poza tym rozmowa tak samo rozprasza jak każda
    inna rozmowa i jest to tak samo niebezpieczne (lub bezpieczne) jak
    trzymanie w ręku telefonu, papierosa, dyktafonu, mikrofonu CB-radia,
    bułki, ścierki czy napoju.

    --
    Bydlę