  • 1. Data: 2011-11-03 14:09:37
    Temat: Samsung Galaxy S - problem z niektórymi połączeniami
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    Witam

    Coś mi się ostatnio takiego dzieje, że w przypadku niektórych połączeń
    przychodzących sygnał telefonu odzywa się dosłownie na sekundę, po czym
    połączenie zostaje przerwane i występuje jako nieodebrane.
    Jak się okazało od osoby dzwoniącej do mnie, czekała normalnie sześć
    sygnałów, po czym sama się rozłączyła. Dlaczego u mnie "odrzuca" to
    połączenie po sekundzie? Ledwie zdąży się odezwać dzwonek.

    Spotkaliście się z czymś takim?
    Dzięki

  • 2. Data: 2011-11-03 16:35:33
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Kenjiro" <k...@s...pl> napisał

    > Spotkaliście się z czymś takim?

    W której sieci masz numer? Gdy to się dzieje, to jesteś zalogowany w 2G, czy
    3G?

    --
    M.

  • 3. Data: 2011-11-03 21:32:13
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    > W której sieci masz numer? Gdy to się dzieje, to jesteś zalogowany w 2G,
    > czy 3G?

    W Plusie. Dotyczy to 3G.

  • 4. Data: 2011-11-04 08:03:21
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Kenjiro" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
    > W Plusie. Dotyczy to 3G.

    Jak w Plusie, to jest to (chyba) objaw przeciążenia sieci.
    W Orange takie jaja były związane z posiadaniem uruchomionej usługi extra
    numer. Dodatkowo w 3G nie było słychać właściciela SGS.
    Wadę Samsunga (Androida) możesz wykluczyć, chyba że masz jakiś podejrzany
    custom rom.

    --
    M.