  • 1. Data: 2011-11-03 13:05:33
    Temat: Czy to koniec klawiszy ?
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Witam
    Obserwuje od jakiegoś czasu rynek telefonów i co widze jakis nowy telefon to
    zaraz musi być dotykowiec. Czy nikt nie produkuje już "normalnych" aparatów ze
    zwykłymi przyciskami ?
    Mam teraz SE W995 i chciałbym za jakisczas kupić coś podobnego ale jak tak
    patrze to obawiam sie, że nie będzie to mozliwe.
    A może zle patrze ?
    Interesuje mnie dobry aparat, GPS, fajnie jak by miał wejśce jack 3,5''

  • 2. Data: 2011-11-03 13:14:36
    Temat: Re: Czy to koniec klawiszy ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mz" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > A może zle patrze ?
    > Interesuje mnie dobry aparat, GPS, fajnie jak by miał wejśce jack 3,5''

    Znalazłeś się ze swymi potrzebami na fali odpływu... :-)

  • 3. Data: 2011-11-03 13:17:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "mz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > fajnie jak by miał wejśce jack 3,5''

    Znaczy szukasz czegos wiekszego.

  • 4. Data: 2011-11-03 13:23:07
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "mz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy szukasz czegos wiekszego.

    W995 nie jest zbyt dużu wg mnie. Mi pasuje i wejście to ma.

  • 5. Data: 2011-11-03 13:43:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mz" <a...@w...pl> wrote in message

    > W995 nie jest zbyt dużu wg mnie. Mi pasuje i wejście to ma.

    Opryszczony, dziecinny nastolatek o ksywce Ghost uznał
    że warto się odezwać w wątku w którym ktoś zrobił literówkę
    i gniazdko 3.5 milimetra zapisał tak że wygląda na 3.5 calowe.

  • 6. Data: 2011-11-03 13:55:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "mz" <a...@w...pl> wrote in message

    > Opryszczony, dziecinny nastolatek o ksywce Ghost uznał
    > że warto się odezwać w wątku w którym ktoś zrobił literówkę
    > i gniazdko 3.5 milimetra zapisał tak że wygląda na 3.5 calowe.

    Smutny starszy azbestspecjalista znow nie zalapal.

  • 7. Data: 2011-11-03 14:04:23
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 3 Nov 2011 14:05:33 +0100, "mz" <a...@w...pl> wrote:

    Witaj w klubie ;) Niestety SE poszedł zdecydowanie w stronę smartfonów
    i nie spodziewałbym się nowych, klasycznych telefonów w ich wykonaniu.
    Do tego IMHO obecne telefony SE są dość delikatne mechanicznie i mając
    złe doświadczenie z SEG900 obawiałbym się o żywotność takiej
    konstrukcji. Dlatego po 10+ latach używynia wyłącznie E i SE zrobiłem
    przeskok na Samsungi.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 8. Data: 2011-11-03 16:45:15
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-11-03 15:04, Grzegorz Krukowski pisze:
    Dlatego po 10+ latach używynia wyłącznie E i SE zrobiłem
    > przeskok na Samsungi.

    Tak mi przyszło do głowy, że Samsungi są odporniejsze i mają mocniejsze
    baterie. Ale zwykle małe ekraniki (oprócz dotykowców) i to menu...
    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 9. Data: 2011-11-04 21:02:55
    Temat: Odp: Czy to koniec klawiszy ?
    Od: "f" <f...@c...gh>

    > "mz" <a...@w...pl> wrote in message

    JAPOŃSKI SOBIE KUP

    http://technowinki.onet.pl/inne/artykuly/zolw-w-skla
    dzie-z-komorkami-czyli-o-japonskiej-tec,1,4886053,ar
    tykul.html

  • 10. Data: 2011-11-04 21:23:42
    Temat: Re: Odp: Czy to koniec klawiszy ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "f" <f...@c...gh> wrote in message news:j91jvg$djp$1@news.onet.pl...

    > JAPOŃSKI SOBIE KUP
    >
    > http://technowinki.onet.pl/inne/artykuly/zolw-w-skla
    dzie-z-komorkami-czyli-o-japonskiej-tec,1,4886053,ar
    tykul.html

    Autor tego artykułu mocno mija się z prawdą co do japońskich
    komorek. W szczególności kłamstwem jest że w Japonii nie
    ma telefonów z ekranami dotykowymi albo że iPhone nie będzie
    działać, gdyż jest to jeden z najpopularniejszych tam telefonów:
    http://www.ubergizmo.com/2011/10/iphone-4s-crushes-c
    ompetition-in-japan/