  • 1. Data: 2011-11-03 11:48:59
    Temat: modem 3G/4G do diagnostyki dostepu do Internetu
    Od: s...@f...pl

    Czesc,

    potrzebuje czasami sprawdzic u znajomych dostep do Internetu za
    posrednictwem sieci 3G/4G (jak zwal tak zwal) i chcialbym w tym celu
    zakupic sobie jakis modem na USB aby

    - obslugiwal wszystkie pasma 850/900/1800/[1900]/2100 i wszystkie
    technologie uzywane w PL (powiedzmy bez LTE)
    - mial zlacze pod zew. antene (via pigtail)
    - byl czuly
    - aby wspolpracowal z routerami 3G (lokalna dystrybucja po
    ethernet/wifi

    no i najwazniejsze aby dalo sie uruchomic jakis soft do diagnostyki
    (szukanie sieci i stacji bazowych) - wyswietlanie nazw, sily sygnalow,
    stopy bledow itp>

    oczywiscie po wlozeniu karty SIM normalne korzystanie.

    Mam zamiar taki modem rozbebeszyc i zapakowac do osobnego pudelka z
    porzadnym zlaczem pod antene, wyprowadzenie zlacza karty sim do
    obudowy i zalozenie gniazna USB do podlaczenia kabla (5-10 m).

    Pomozcie cos wybrac?

  • 2. Data: 2011-11-03 19:21:38
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-03 12:48, s...@f...pl pisze:
> [...]
    > porzadnym zlaczem pod antene, wyprowadzenie zlacza karty sim do
    > obudowy i zalozenie gniazna USB do podlaczenia kabla (5-10 m).

    Czegos takiego chyba nie znajdziesz. Ani nawet takiego ktory by
    spelniał większość twoich życzę. Jedyne modemy wielosystemowe jakie znam
    to urządzenia firmy AnyData. Obsługują standardy GSM/UMTS/CDMA, jednak
    chyba nie ma ich na wolnym rynku, Poszukiwać byś musiał na aukcjach typu
    Allegro.