-
Date: Tue, 09 Mar 2010 09:56:40 +0100
From: LEPEK <n...@n...net>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zamek centralny w leciwym samochodzie
References: <hn321d$ct1$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <hn321d$ct1$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 195.95.235.235
Message-ID: <4b960d47$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1268124999 195.95.235.235 (9 Mar 2010 09:56:39 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 28
X-Authenticated-User: drapoltrading.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2262061
[ ukryj nagłówki ]Rev pisze:
> Tu właściwe pytanie do grupy: Czy sam, nie bojąc się lutownicy i
> odkręcenia paru(*) śrub dam sobie radę z założeniem "dedykowanego" (wg
> sprzedawców) zestawu do dwóch/czterech/4+klapa drzwi? (mam świadomość,
> że to różne poziomy doświadczenia)
>
> Na dedykowanych forach padają kwoty 50-70zł za założenie tego u fachowca
> (no... "elektryka", elektrycy są różni). Warto wydać te 100zł na komplet
> dla pary drzwi, czy jednak muszę się liczyć z tym, że muszę (*) rozebrać
> całą przednią kosolę, bawić się z miernikiem i z duszą na ramieniu
> pierwszy raz odpalać "centralny" z pilota?
Podłączenia elektryki bym sie nie bał - to jest banalnie proste.
Dużo bardziej upierdliwe jest rozbieranie i składanie tapicerki oraz
rzeźbienie, aby siłowniki i te "pręciki" poupychać w drzwiach.
No i do tego "dedykowania" podchodziłbym z dużą rezerwą - jak kupiłem
"dedykowane" dywaniki gumowe do Atosa, to na przednich jest napisane
Land Rover, a na tylnych Lada :D Oczywiście kształtem do oryginalnych
mają sie nijak.
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Toyota Corolla 1.3 sedan '97
Hyundai Atos 0.9 nanovan '00
Następne wpisy z tego wątku
- 11.03.10 23:25 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A