eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaZamawianie rozmow › Re: Zamawianie rozmow
  • Data: 2018-02-03 16:43:13
    Temat: Re: Zamawianie rozmow
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 03 Feb 2018 16:34:52 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):
    > Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> writes:
    >> Opóźnienia w rozmowie (w jedną stronę) nie wydają
    >> się przekraczac 1s (ping klient-klient ca 300-400ms) - nie odczuwa się
    >> tego, więc nie wydają się większe niż 1-2s.
    >
    > Opóźnienia zwykle podaje się w obie strony, bo w jedną stronę nie ma
    > tego nawet jak zmierzyć (np. bez timestampów GPS).

    Hi, hi, GPS tez z satelitow :-)

    > Opóźnienie 1-2s
    > (w obie strony sumaryczne) jest moim zdaniem katastrofalne, ja nie
    > potrafię w takich warunkach rozmawiać (słyszę echo, które opóźnione
    > o taki czas bardzo przeszkadza). No może w half-dupleksie.

    A jakby echa nie bylo ?
    Cos mowisz, rozmowca sie zastanawia i odpowiada.

    Gorzej jak mu przerywasz, a on dalej gada i gada i dopiero przestaje
    :-)

    > Tak na oko 20 lat temu, jeśli opóźnienie było większe niż 500 ms,
    > traktowano to jako awarię. Z tym że wtedy opóźnienia w publicznym
    > Internecie były dużo większe niż obecnie, więc używało się specjalnych,
    > dedykowanych połączeń.

    Z tym, ze w normalnej telefonii w zasadzie nie ma co tyle opozniac,
    chyba ze wlasnie satelity.
    A opoznienie wymaga buforowania takiej ilosci danych, dzis zaden
    problem, ale tak powiedzmy 30 lat temu pamiec byla jeszcze dosc droga.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: