eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaZamawianie rozmowRe: Zamawianie rozmow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Zamawianie rozmow
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <5a704d59$0$598$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5a705c4b$0$1678$65785112@news.neostrada.pl>
    <p4tr0l$gnt$1@node2.news.atman.pl>
    <q6p770l40zii$.1lqpmz9rxw70g.dlg@40tude.net>
    <p50jgo$p6$1@node2.news.atman.pl> <m...@p...waw.pl>
    <%K7dC.613727$Uo7.297107@fx12.ams1>
    <5a7510e3$0$576$65785112@news.neostrada.pl>
    <p537se$fgs$1@node2.news.atman.pl> <oYadC.556527$X77.197558@fx11.ams1>
    Date: Sat, 3 Feb 2018 10:34:12 +0100
    Message-ID: <1rzyvlhpec748$.16tpwe34n5fbn.dlg@40tude.net>
    Lines: 16
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1517650434 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 566 82.143.187.50:60946
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 2050640235
    X-Received-Bytes: 1858
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:240855
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 03 Feb 2018 04:33:24 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
    > A zmieniając odrobinę temat, to przy centralach pulsowych pamiętam
    > takie zjawisko. Wybierało się własny numer. Sygnał był normalny dla
    > oczekiwania (nie zajętości).

    O ile pamietam to byl zajetosci. Odlozyc trzeba bylo zanim sie
    odezwie.

    > Potem, jak się miało farta i odłożyło w
    > odpowiednim momencie słuchawkę, to telefon zaczynał dzwonić. Jak to
    > działało?

    Chyba "normalnie" - byl juz "rejestr" na numer wybierany, zeby szybko
    polaczenie zestawic, to zestawial.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: