eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaZamawianie rozmowRe: Zamawianie rozmow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!peer01.a
    ms1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!feeder.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.
    nl!posting.tweaknews.nl!fx11.ams1.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Zamawianie rozmow
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <5a704d59$0$598$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5a705c4b$0$1678$65785112@news.neostrada.pl>
    <p4tr0l$gnt$1@node2.news.atman.pl>
    <q6p770l40zii$.1lqpmz9rxw70g.dlg@40tude.net>
    <p50jgo$p6$1@node2.news.atman.pl> <m...@p...waw.pl>
    <%K7dC.613727$Uo7.297107@fx12.ams1>
    <5a7510e3$0$576$65785112@news.neostrada.pl>
    <p537se$fgs$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <oYadC.556527$X77.197558@fx11.ams1>
    X-Complaints-To: a...@t...nl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 03 Feb 2018 04:33:24 UTC
    Organization: Tweaknews
    Date: Sat, 03 Feb 2018 04:33:24 GMT
    X-Received-Body-CRC: 170360355
    X-Received-Bytes: 2188
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:240853
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2018-02-03, HF5BS <h...@...pl> wrote:
    > odpowie od razu, gdy usłyszy. A i tak szyk rozmowy idzie się kochać. Jednak
    > kiedyś, tak myślę, była inna świadomość, że jak się ma dalekie połączenie,
    > to trzeba mówic wolniej, wyraźniej i spokojniej, aby się nie ponakładały
    > wypowiedzi, zwłaszcza gdy (pół)tłumik echa coś kulał. Ja w każdym razie

    Niestety podobne cuda się nadal zdarzają albo sporadycznie albo
    regularnie. Np. gdy jedna strona mówi, to nie ma co mówić, bo cię nie
    usłyszy, a problem nie w tym, że jest tak zasłuchana w tembr własnego
    głosu, a że czasami takie połączenia (mówię o voip) wydają się
    okazjonalnie działać jednokanałowo (tylko 1 kanał na raz).

    A zmieniając odrobinę temat, to przy centralach pulsowych pamiętam
    takie zjawisko. Wybierało się własny numer. Sygnał był normalny dla
    oczekiwania (nie zajętości). Potem, jak się miało farta i odłożyło w
    odpowiednim momencie słuchawkę, to telefon zaczynał dzwonić. Jak to
    działało?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: