eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaZamawianie rozmowRe: Zamawianie rozmow
  • Data: 2018-02-03 05:33:24
    Temat: Re: Zamawianie rozmow
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2018-02-03, HF5BS <h...@...pl> wrote:
    > odpowie od razu, gdy usłyszy. A i tak szyk rozmowy idzie się kochać. Jednak
    > kiedyś, tak myślę, była inna świadomość, że jak się ma dalekie połączenie,
    > to trzeba mówic wolniej, wyraźniej i spokojniej, aby się nie ponakładały
    > wypowiedzi, zwłaszcza gdy (pół)tłumik echa coś kulał. Ja w każdym razie

    Niestety podobne cuda się nadal zdarzają albo sporadycznie albo
    regularnie. Np. gdy jedna strona mówi, to nie ma co mówić, bo cię nie
    usłyszy, a problem nie w tym, że jest tak zasłuchana w tembr własnego
    głosu, a że czasami takie połączenia (mówię o voip) wydają się
    okazjonalnie działać jednokanałowo (tylko 1 kanał na raz).

    A zmieniając odrobinę temat, to przy centralach pulsowych pamiętam
    takie zjawisko. Wybierało się własny numer. Sygnał był normalny dla
    oczekiwania (nie zajętości). Potem, jak się miało farta i odłożyło w
    odpowiednim momencie słuchawkę, to telefon zaczynał dzwonić. Jak to
    działało?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: