    Date: Wed, 08 May 2013 23:04:08 +0200
    From: _Michał <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zakup samochodu z automatyczną skrzynią biegów

    On 5/8/2013 11:51 AM, yabba wrote:

    > Doczytałem się w necie, że np. w Corsach były skrzynie zautomatyzowane.
    > Jedni je chwalą a inni odradzają.

    Skrzynia zautomatyzowana jednosprzęgłowa jeździ bardzo słabo
    w porównaniu do zwykłego nawet najgorszego automata, bardzo
    dziwnie zmienia biegi.
    może jest tania w naprawie i się nie psuje i mało pali ale
    jeździ się źle (ale lepiej niż z manualem).

    Ale testowałem na jednym aucie, mniej więcej z tego okresu
    Citroen C2 2004, za to elektronika bardzo fajna tam jest
    wielki kolorowy lcd, rozpoznawanie mowy, gada itp...