  • Data: 2013-05-09 10:46:55
    Temat: Re: Zakup samochodu z automatyczną skrzynią biegów
    Od: "Piotrek" <p...@s...mowimy.nie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:kmd74u$p6r$1@node2.news.atman.pl...
    > Witam,
    >
    > Muszę kupić samochód klasy B, ewentualnie C, z automatyczną skrzynią
    > biegów, ABS i klimatyzacją. Rok produkcji najchętniej 2000 i młodsze.
    > Rodzaj paliwa obojętny, lecz bez gazu, silnik raczej ekonomiczny, ale musi
    > zapewniać normalne osiągi samochodu. Budżet do 10 000 zł.
    > W tym zakresie cenowym trafiają się Corsy, Yarisy, Mercedesy A, Megane,
    > Golfy, Xsara itp. Nie mam doświadczenia ze skrzyniami automatycznymi (raz
    > tylko przez tydzień jeździłem ppożyczonym "automatem"), a zauważyłem że
> [...]

    W 2001r kupilem Opla Vectre 1.6/16V automat. Pomijajac, ze to byl w sumie
    muł, to po paru tygdniach skrzynia zaczela szwankowac (auto jechalo max.
    40km/h) pozniej padla calkowicie... koszt naprawy byl ogromny, wiec
    sprzedalem z uszkodzona skrzynia.

    Od tego momentu obiecalem sobie, ze nie kupie auta z automatem - chyba, ze z
    salonu i bedzie dlugo na gwarancji. Ale na taka operacje na pewno sie nie
    zanosi ;)

    Od czasu do czasu ogladam Skode SuperB, od 2009r. z przebiegiem nie miejszym
    zwykle niz 150k km, srednio 200k km + automat to az mnie ciary przechodza ;)