-
1. Data: 2010-08-06 12:13:24
Temat: Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny
Od: krzysiek82 <s...@u...pl>
witajcie
kupiłem chłodnicę, zamontowałem okazało się, że cieknie, wykręciłem ją z
auta i podłączyłem na krótko tak aby widzieć miejsce wycieku. Nadal
ciekło. Oddałem więc do sklepu oni do importera on z kolei dał do
ekspertyzy, sprawdzili "ciśnieniowo" i twierdzą, że jest ok. Sklep chce
teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona. Ja jednak wiec
co widziałem. Co byście polecili zrobić z tym problemem?
--
krzysiek82
-
2. Data: 2010-08-06 13:11:38
Temat: Re: Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
news:4c5be06c$0$17105$65785112@news.neostrada.pl...
> kupiłem chłodnicę, zamontowałem okazało się, że cieknie,
> wykręciłem ją z auta i podłączyłem na krótko tak aby widzieć
> miejsce wycieku. Nadal ciekło. Oddałem więc do sklepu oni do
> importera on z kolei dał do ekspertyzy, sprawdzili "ciśnieniowo"
> i twierdzą, że jest ok. Sklep chce teraz ode mnie kasę, bo
> reklamacja nie była uzasadniona. Ja jednak wiec co widziałem. Co
> byście polecili zrobić z tym problemem?
Bierzesz kanister, manometr, pompke, idziesz do sklepu i
artystycznie zalewasz im wszystko plynem testujac przy nich
chlodnice.
Albo idziesz do UDT, kazesz sobie wykonac probe cisnieniowa,
protokol, zaplata, adwokat, zaplata, sad, zwrot z odsetkami ..
J.
-
3. Data: 2010-08-06 15:05:21
Temat: Re: Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny
Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>
J.F. napisał(a):
>> kupiłem chłodnicę, zamontowałem okazało się, że cieknie, wykręciłem ją z
>> auta i podłączyłem na krótko tak aby widzieć miejsce wycieku. Nadal
>> ciekło. Oddałem więc do sklepu oni do importera on z kolei dał do
>> ekspertyzy, sprawdzili "ciśnieniowo" i twierdzą, że jest ok. Sklep chce
>> teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona. Ja jednak wiec
>> co widziałem. Co byście polecili zrobić z tym problemem?
> Bierzesz kanister, manometr, pompke, idziesz do sklepu i artystycznie
> zalewasz im wszystko plynem testujac przy nich chlodnice.
> Albo idziesz do UDT, kazesz sobie wykonac probe cisnieniowa, protokol,
> zaplata, adwokat, zaplata, sad, zwrot z odsetkami ..
Gorzej jeśli oddadzą sprawną. Ktoś u tego importera mógł wykminić, że pewnie
klient uszkodził przy montażu, ale mu nie udowodnią, to trudno - wymienią,
ale niech przynajmniej płaci za ekspertyzę. Ja miałem podobny przypadek z
monitorem NEC - miał wadę od nowości, został wysłany kurierem do reklamacji,
odesłali sprawny, ale z "ekspertyzą" że nie stwierdzono usterki i policzyli
za diagnozę i transport w dwie strony prawie połowę wartości nowego!
--
Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl
----- ----- ---- -- ---- ----- ------
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!
-
4. Data: 2010-08-06 18:09:52
Temat: Re: Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl> wrote in message
news:4c5c0891$1@news.home.net.pl...
> J.F. napisał(a):
>>> kupiłem chłodnicę, zamontowałem okazało się, że cieknie, wykręciłem ją z
>>> auta i podłączyłem na krótko tak aby widzieć miejsce wycieku. Nadal
>>> ciekło. Oddałem więc do sklepu oni do importera on z kolei dał do
>>> ekspertyzy, sprawdzili "ciśnieniowo" i twierdzą, że jest ok. Sklep chce
>>> teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona. Ja jednak wiec
>>> co widziałem. Co byście polecili zrobić z tym problemem?
>> Bierzesz kanister, manometr, pompke, idziesz do sklepu i artystycznie
>> zalewasz im wszystko plynem testujac przy nich chlodnice.
>> Albo idziesz do UDT, kazesz sobie wykonac probe cisnieniowa, protokol,
>> zaplata, adwokat, zaplata, sad, zwrot z odsetkami ..
>
>
> Gorzej jeśli oddadzą sprawną. Ktoś u tego importera mógł wykminić, że
> pewnie klient uszkodził przy montażu, ale mu nie udowodnią, to trudno -
> wymienią, ale niech przynajmniej płaci za ekspertyzę. Ja miałem podobny
> przypadek z monitorem NEC - miał wadę od nowości, został wysłany kurierem
> do reklamacji, odesłali sprawny, ale z "ekspertyzą" że nie stwierdzono
> usterki i policzyli za diagnozę i transport w dwie strony prawie połowę
> wartości nowego!
Odkąd potaniały bardzo to gwarancja na monitory to był jeden wielki przekręt
bo właśnie wysyłka kosztowała prawie tyle co wart taki używany, sprawny..
-
5. Data: 2010-08-06 19:00:44
Temat: Re: Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
J.F. pisze:
> Bierzesz kanister, manometr, pompke, idziesz do sklepu i artystycznie
> zalewasz im wszystko plynem testujac przy nich chlodnice.
>
> Albo idziesz do UDT, kazesz sobie wykonac probe cisnieniowa, protokol,
> zaplata, adwokat, zaplata, sad, zwrot z odsetkami ..
Gorzej jak ta co wróci będzie sprawna :)
W sumie to mógłby być niezły pomysł na kant przy rozpatrywaniu
reklamacji - klient praktycznie jest bez szans...
Klient wysyła uszkodzony towar, gwarant naprawia i twierdzi że
reklamacja bezzasadna, bo towar jest sprawny.
-
6. Data: 2010-08-08 15:17:16
Temat: Re: Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
news:4c5c3fb9$0$14966$65785112@news.neostrada.pl...
>> Bierzesz kanister, manometr, pompke, idziesz do sklepu i artystycznie
>> zalewasz im wszystko plynem testujac przy nich chlodnice.
>>
>> Albo idziesz do UDT, kazesz sobie wykonac probe cisnieniowa, protokol,
>> zaplata, adwokat, zaplata, sad, zwrot z odsetkami ..
>
> Gorzej jak ta co wróci będzie sprawna :)
> W sumie to mógłby być niezły pomysł na kant przy rozpatrywaniu
> reklamacji - klient praktycznie jest bez szans...
>
> Klient wysyła uszkodzony towar, gwarant naprawia i twierdzi że reklamacja
> bezzasadna, bo towar jest sprawny.
No... niezły przekręt. Bo bez przekrętu na gwarancji zwróciliby uszkodzone
;-)
-
7. Data: 2010-08-08 15:59:04
Temat: Re: Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny
Od: Patryk <a...@o...pl>
Pszemol <P...@p...com> wrote:
>> Klient wysyła uszkodzony towar, gwarant naprawia i twierdzi że reklamacja
>> bezzasadna, bo towar jest sprawny.
>
> No... niezły przekręt. Bo bez przekrętu na gwarancji zwróciliby uszkodzone
> ;-)
Od dziś znaczę reklamowane przedmioty :|
--
Patryk
-
8. Data: 2010-08-08 16:00:59
Temat: Re: Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny
Od: CUT_INZ <C...@C...pl>
W dniu 2010-08-06 19:00, Tomasz Pyra pisze:
> J.F. pisze:
>
>> Bierzesz kanister, manometr, pompke, idziesz do sklepu i artystycznie
>> zalewasz im wszystko plynem testujac przy nich chlodnice.
>>
>> Albo idziesz do UDT, kazesz sobie wykonac probe cisnieniowa, protokol,
>> zaplata, adwokat, zaplata, sad, zwrot z odsetkami ..
>
> Gorzej jak ta co wróci będzie sprawna :)
> W sumie to mógłby być niezły pomysł na kant przy rozpatrywaniu
> reklamacji - klient praktycznie jest bez szans...
>
> Klient wysyła uszkodzony towar, gwarant naprawia i twierdzi że
> reklamacja bezzasadna, bo towar jest sprawny.
Ja tak miałem z drukarką samsunga. Oddałem na naprawę gwarancyjną,
wróciła naprawiona z rachunkiem za ekspertyzę w której napisali, że
reklamacja była bezzasadna. Zrobiłem taką awanturę, że odechciało im się
rachunków i oskarżania mnie, że niby dla sportu wożę 40kg do serwisu.
-
9. Data: 2010-08-09 10:23:52
Temat: Re: Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny
Od: "kml" <A...@g...lp>
Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
news:4c5be06c$0$17105$65785112@news.neostrada.pl...
> witajcie
> kupiłem chłodnicę, zamontowałem okazało się, że cieknie, wykręciłem ją z
> auta i podłączyłem na krótko tak aby widzieć miejsce wycieku. Nadal
> ciekło. Oddałem więc do sklepu oni do importera on z kolei dał do
> ekspertyzy, sprawdzili "ciśnieniowo" i twierdzą, że jest ok. Sklep chce
> teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona. Ja jednak wiec co
> widziałem. Co byście polecili zrobić z tym problemem?
---
Następnym razem pożyczyć kamerę i wszystko nagrać...
--
pozdrawiam
kml
-
10. Data: 2010-08-15 10:56:45
Temat: Re: Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail s...@u...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
> witajcie
> kupiłem chłodnicę, zamontowałem okazało się, że cieknie, wykręciłem ją z
> auta i podłączyłem na krótko tak aby widzieć miejsce wycieku. Nadal
> ciekło. Oddałem więc do sklepu oni do importera on z kolei dał do
> ekspertyzy, sprawdzili "ciśnieniowo" i twierdzą, że jest ok. Sklep chce
> teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona. Ja jednak wiec
> co widziałem. Co byście polecili zrobić z tym problemem?
>
jaka kase?
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Jeżeli skupisz uwagę tylko na własnej racji, wyzwalasz przeciwne ci siły,
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert