  • 1. Data: 2010-08-06 12:13:24
    Temat: Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    witajcie
    kupiłem chłodnicę, zamontowałem okazało się, że cieknie, wykręciłem ją z
    auta i podłączyłem na krótko tak aby widzieć miejsce wycieku. Nadal
    ciekło. Oddałem więc do sklepu oni do importera on z kolei dał do
    ekspertyzy, sprawdzili "ciśnieniowo" i twierdzą, że jest ok. Sklep chce
    teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona. Ja jednak wiec
    co widziałem. Co byście polecili zrobić z tym problemem?

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-08-06 13:11:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i twierdzą, że jest ok. Sklep chce teraz ode mnie kasę, bo
    > reklamacja nie była uzasadniona. Ja jednak wiec co widziałem. Co

    Bierzesz kanister, manometr, pompke, idziesz do sklepu i
    artystycznie zalewasz im wszystko plynem testujac przy nich
    chlodnice.

    Albo idziesz do UDT, kazesz sobie wykonac probe cisnieniowa,
    protokol, zaplata, adwokat, zaplata, sad, zwrot z odsetkami ..

    J.

  • 3. Data: 2010-08-06 15:05:21
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>

    J.F. napisał(a):
> [...]
    > Albo idziesz do UDT, kazesz sobie wykonac probe cisnieniowa, protokol,
    > zaplata, adwokat, zaplata, sad, zwrot z odsetkami ..

    Gorzej jeśli oddadzą sprawną. Ktoś u tego importera mógł wykminić, że pewnie
    klient uszkodził przy montażu, ale mu nie udowodnią, to trudno - wymienią,
    ale niech przynajmniej płaci za ekspertyzę. Ja miałem podobny przypadek z
    monitorem NEC - miał wadę od nowości, został wysłany kurierem do reklamacji,
    odesłali sprawny, ale z "ekspertyzą" że nie stwierdzono usterki i policzyli
    za diagnozę i transport w dwie strony prawie połowę wartości nowego!

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 4. Data: 2010-08-06 18:09:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl> wrote in message

> [...]
    > do reklamacji, odesłali sprawny, ale z "ekspertyzą" że nie stwierdzono
    > usterki i policzyli za diagnozę i transport w dwie strony prawie połowę

    Odkąd potaniały bardzo to gwarancja na monitory to był jeden wielki przekręt
    bo właśnie wysyłka kosztowała prawie tyle co wart taki używany, sprawny..

  • 5. Data: 2010-08-06 19:00:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Albo idziesz do UDT, kazesz sobie wykonac probe cisnieniowa, protokol,
    > zaplata, adwokat, zaplata, sad, zwrot z odsetkami ..

    Gorzej jak ta co wróci będzie sprawna :)
    W sumie to mógłby być niezły pomysł na kant przy rozpatrywaniu
    reklamacji - klient praktycznie jest bez szans...

    Klient wysyła uszkodzony towar, gwarant naprawia i twierdzi że
    reklamacja bezzasadna, bo towar jest sprawny.

  • 6. Data: 2010-08-08 15:17:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

> [...]
    > reklamacji - klient praktycznie jest bez szans...
    >
    > Klient wysyła uszkodzony towar, gwarant naprawia i twierdzi że reklamacja

    No... niezły przekręt. Bo bez przekrętu na gwarancji zwróciliby uszkodzone
    ;-)

  • 7. Data: 2010-08-08 15:59:04
    Od: Patryk <a...@o...pl>

    Pszemol <P...@p...com> wrote:

    > No... niezły przekręt. Bo bez przekrętu na gwarancji zwróciliby uszkodzone
    > ;-)

    Od dziś znaczę reklamowane przedmioty :|

    --
    Patryk

  • 8. Data: 2010-08-08 16:00:59
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 2010-08-06 19:00, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    >
    > Klient wysyła uszkodzony towar, gwarant naprawia i twierdzi że
    > reklamacja bezzasadna, bo towar jest sprawny.

    Ja tak miałem z drukarką samsunga. Oddałem na naprawę gwarancyjną,
    wróciła naprawiona z rachunkiem za ekspertyzę w której napisali, że
    reklamacja była bezzasadna. Zrobiłem taką awanturę, że odechciało im się
    rachunków i oskarżania mnie, że niby dla sportu wożę 40kg do serwisu.

  • 9. Data: 2010-08-09 10:23:52
    Od: "kml" <A...@g...lp>

> [...]
    > teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona. Ja jednak wiec co
    > widziałem. Co byście polecili zrobić z tym problemem?
    ---

    Następnym razem pożyczyć kamerę i wszystko nagrać...

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 10. Data: 2010-08-15 10:56:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@u...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona. Ja jednak wiec
    > co widziałem. Co byście polecili zrobić z tym problemem?

    jaka kase?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert