eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny › Re: Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny
  • From: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <4c5be06c$0$17105$65785112@news.neostrada.pl> <i3gql7$kk3$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny
    Date: Fri, 6 Aug 2010 15:05:21 +0200
    Lines: 27
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    NNTP-Posting-Host: 195.116.107.50
    Message-ID: <4c5c0891$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1281099921 195.116.107.50 (6 Aug 2010 15:05:21 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: kn.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2302020
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. napisał(a):
    >> kupiłem chłodnicę, zamontowałem okazało się, że cieknie, wykręciłem ją z
    >> auta i podłączyłem na krótko tak aby widzieć miejsce wycieku. Nadal
    >> ciekło. Oddałem więc do sklepu oni do importera on z kolei dał do
    >> ekspertyzy, sprawdzili "ciśnieniowo" i twierdzą, że jest ok. Sklep chce
    >> teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona. Ja jednak wiec
    >> co widziałem. Co byście polecili zrobić z tym problemem?
    > Bierzesz kanister, manometr, pompke, idziesz do sklepu i artystycznie
    > zalewasz im wszystko plynem testujac przy nich chlodnice.
    > Albo idziesz do UDT, kazesz sobie wykonac probe cisnieniowa, protokol,
    > zaplata, adwokat, zaplata, sad, zwrot z odsetkami ..


    Gorzej jeśli oddadzą sprawną. Ktoś u tego importera mógł wykminić, że pewnie
    klient uszkodził przy montażu, ale mu nie udowodnią, to trudno - wymienią,
    ale niech przynajmniej płaci za ekspertyzę. Ja miałem podobny przypadek z
    monitorem NEC - miał wadę od nowości, został wysłany kurierem do reklamacji,
    odesłali sprawny, ale z "ekspertyzą" że nie stwierdzono usterki i policzyli
    za diagnozę i transport w dwie strony prawie połowę wartości nowego!


    --
    Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl
    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: