eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawnyRe: Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny
    Date: Sun, 8 Aug 2010 08:17:16 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 18
    Message-ID: <i...@p...onet.pl>
    References: <4c5be06c$0$17105$65785112@news.neostrada.pl> <i3gql7$kk3$1@news.onet.pl>
    <4c5c3fb9$0$14966$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-76-223-248-61.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1281273697 7108 76.223.248.61 (8 Aug 2010 13:21:37 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Aug 2010 13:21:37 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <4c5c3fb9$0$14966$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2302292
    [ ukryj nagłówki ]

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    news:4c5c3fb9$0$14966$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Bierzesz kanister, manometr, pompke, idziesz do sklepu i artystycznie
    >> zalewasz im wszystko plynem testujac przy nich chlodnice.
    >>
    >> Albo idziesz do UDT, kazesz sobie wykonac probe cisnieniowa, protokol,
    >> zaplata, adwokat, zaplata, sad, zwrot z odsetkami ..
    >
    > Gorzej jak ta co wróci będzie sprawna :)
    > W sumie to mógłby być niezły pomysł na kant przy rozpatrywaniu
    > reklamacji - klient praktycznie jest bez szans...
    >
    > Klient wysyła uszkodzony towar, gwarant naprawia i twierdzi że reklamacja
    > bezzasadna, bo towar jest sprawny.

    No... niezły przekręt. Bo bez przekrętu na gwarancji zwróciliby uszkodzone
    ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: