  • Data: 2013-11-15 10:44:10
    Temat: Re: Zakup Samsung Galaxy S4 - podrobki
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > tak naprawdę poznać można chyba tylko instalując oprogramowanie, które pokaże
    wskaźniki/czujniki jakie ma telefon (podróbka sporej części nie posiada) i jakiś
    program do rozdzielczości podróbka ma niższą, taką jak SIII, czy

    > może jeszcze czymś się różnią?

    Mam nadzieję, ze nie bo jadę właśnie kupić 2szt :) za 1700zł
    a trafić na podróbkę w tej cenie to może zaboleć :)

    samsung stwierdził, ze sprawdzają takie zgłoszenia i praktycznie się nie zdarzają a
    jednak i w PL można znaleźć ogłoszenia na allegro z chin nawet za 1600zł SIV, i wiele
    filmow na YT porównawczych np.:
    https://www.youtube.com/watch?v=5nJw7HvOwxI