  • Data: 2013-12-05 13:03:13
    Temat: Re: Zakup Samsung Galaxy S4 - podrobki
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak kupiłem kilka sztuk, media gliwice firma, maja najtaniej na allegro
    > ale już wiem dlaczego :) na jednym nie odkleili naklejki
    > są to wersje po prostu nie na polskie tylko napisane było
    > Albania węgry itp :)
    >
    > chwila zgrozy była, bo w jednym menu było po węgiersku ale google translator pomógł
    zmienić język i wszystko jest wporządku, co ciekawe na wersji PURPLE sam się
    zaktualizował odrazu do androida 4.3, wersje czarne niestety nie więć poszedł root i
    tez już mają 4.3,

    > pozdrawiam i polecam media gliwice firme

    Chyba kiedys bralem ta firme pod uwage przy zakupie ktoregos z telefonow
    ale ostatecznie odpuscilem wlasnie ze wzgledu na pochodzenie sprzetu i
    niemoznosc skorzystania ze zwyklego autoryzowanego serwisu
    gwearancyjnego. Uszkodzony towar musi chyba trafic do nich?