eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZakup C15Re: Zakup C15
  • Data: 2011-07-26 07:06:17
    Temat: Re: Zakup C15
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >
    > Problem w tym, że - wiem, że to dziwnie brzmi - to jest zrobione zbyt
    > dobrze.
    > Tam są łożyska, które w zasadzie są wieczne, tak jak łożyska w kołach (w
    > większości konstrukcji).
    > To znaczy - jest wieczne, dokąd nie padnie uszczelniacz i wilgoć i brud
    > nie
    > załatwią łożyska.
    > A pad uszczelniacza, to rzecz w sumie dosyć losowa. Tyle, że nic nie stoi
    > na przeszkodzie, żeby to zrobić co jakiś czas, co 2-3 lata sprawdzić.
    > Zestaw naprawczy jest tak tani i praca tak prosta, że naprawdę nie widzę
    > problemu - jeżeli łozysko jest całe i dobre, zakładamy nowy uszczelniacz i
    > po kłopocie na kolejne 2-3 lata. Jak rozsypane, to zakładamy cały komplet
    > i
    > jest to samo. Nawet jazda z kołami /--\ nie oznacza od razu konieczności
    > tulejowania (czyli regeneracji), byle wszystko było naprawiane od razu.
    > Czekanie do konieczności regenerowania przypomina - jak już pisałem -
    > jeżdżenie z silnikiem bez wymiany rozrządu i czekanie na zerwanie paska,
    > żeby zrobić remont generalny. Mądre?
    >
    Dla mnie mądre. Jak mam to 5-7 razy rozbierać i za każdym razem bulić za
    robotę to wolę raz na 300 tys zregenerować. Wychodzi dużo taniej i nie muszę
    nic robić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: