  • Data: 2016-09-05 18:49:48
    Temat: Re: Zakaz wyprzedzania dla Tirów na autostradach.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.09.2016 o 18:34, J.F. pisze:

    > Tylko o co innego chodzilo - kolega zjedzie i zwolni, a wyprzedzany
    > tirman nic nie zrobi.
    > Wiec jest dlugo wyprzedzany. Gdyby tak noge z gazu zdjal ... ale on jej
    > tam nie trzyma :-)

    I dlatego doczekają się zakazu na wszystkich autostradach (i mam
    nadzieję, że na eskach również). Mogli tego uniknąć, ale właśnie nie
    chciało im się z tempomatu wypiąć, "bo mi wolno i mam w dupie, że to
    uciążliwe dla innych"

    > Przyzwyczaj sie. Wielokrotnie cos takiego w Niemczech widzialem.
    > Prawym pasem jada tiry

    Zaraz - bo znowu wychodzi, że z zakazu wyprzedzania tirów wynika, że się
    rozmnożą co najmniej. Ich długość się zwiększy, więcej ich będzie? No bo
    skoro po wprowadzeniu zakazu ma być ich na prawym pasie po horyzont w
    dwie strony a teraz ich nie ma, to skąd one się do jasnej cholery wezmą?
    Jak się przez pączkowanie rozmnożą to nawet dobrze - każdy sobie po
    jednym przygarnie, sprzeda - kasę dostanie podatek zapłaci, PKB w górę
    wystrzeli;) No chyba żeby jednak nie - ale wtedy ich wcale więcej na tym
    prawym nie będzie i do dupy z tym argumentem:P

    Shrek.