  • 11. Data: 2009-05-03 20:26:19
    Temat: Re: Zakaz produkcji żarówek a piloty do lamp
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Polecam rowniez:
    > http://www.youtube.com/watch?v=siNxseyihUI
    > http://www.youtube.com/watch?v=HjivSRBVhTc
    > http://www.youtube.com/watch?v=URZ0zHwPnY4
    > oraz wystapienie Vaclava Klausa w PE:
    > http://www.youtube.com/watch?v=EKnJHtCK_D0
    > http://www.youtube.com/watch?v=Kx3FGPw7w78
    > http://www.youtube.com/watch?v=S8Q6lDV2okU
    >
    > Za miesiac wybory do PE. Poniewaz duzo ludzi sie nie
    > wybiera rosnie znaczenie pojedynczego glosu - w zwiazku
    > z tym ja sie wybieram i namawiam znajomych do tego samego.

    Co prawda jest to off-topic ale gorąco popieram
    (również czynem ;-) jak to kiedyś mówiono)

    --
    f1969

  • 12. Data: 2009-05-07 14:17:20
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > wybiera rosnie znaczenie pojedynczego glosu - w zwiazku
    > z tym ja sie wybieram i namawiam znajomych do tego samego.

    przeraza mnie to :( jeszcze bradziej przeraza brak wplywu
    na cokolwiek co sie z tego urodzi.

    Roger

  • 13. Data: 2009-05-07 20:49:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 2 May 2009, Jakub Jewuła wrote:

    > Lektura obowiazkowa: http://www.youtube.com/watch?v=O3d9fe5xCFc

    Dobre pytanie: "czy kupilibyście od nich samochód" :>
    Całkiem zgrabne kryterium, trzeba przyznać.

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2009-05-08 06:15:59
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Dobre pytanie: "czy kupilibyście od nich samochód" :>
    > Całkiem zgrabne kryterium, trzeba przyznać.

    A przede wszystkim zrozumiale dla kazdego...
    Farage jest swietnym mowca!