  • Data: 2011-02-15 00:10:18
    Temat: Re: Zakaz fotografowania w kościele
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 14, 5:57 pm, "p 47" <k...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:b5b51668-7a9e-48ab-a8ae-834e6ebf8e58@y31g2000
    prd.googlegroups.com...

    -----

    > Oczywi cie nie mam takich obaw, ale mimo to uwazam, ze  nie by o potrzeby
    > wymieniac nazwiska w kontek cie sprawy skutkuj cej infami , skoro akurat on
    > nie zabiera g osu.
    > A i zreszt po co bez potrzeby go tutaj przywabia ;-)

    Skoro on sam sie przywabia do moich watkow i swoim sposobem prubuje
    pisac jakies dwbilne uwagi, to niby czemu ja mialbym nie pisac o kogo
    chodzi.
    Jego chyba przywabia juz sama moja obecnosc, wiec w kazdej chwili moze
    tu sie przypaletac.
    Nie ma tez potrzeby pisac podobnie jak ty to robisz, ze powolujesz sie
    na jakies inicjaly, ktore nie musza komus cokolwiek mowic, a tylko
    moga wydawac sie bezpodstawnymi sugestiami.