  • Data: 2011-02-14 21:12:20
    Temat: Re: Zakaz fotografowania w kościele
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > z opisu wynika że ten kościół jest na szlaku turystycznym więc jeszt
    > szansa ze "turyści" rzeczywiście robili bydło.

    dużo jeżdżę, w tym dużo po kościołach, i nigdy nie widziałem takiego
    zachowania.

    co znaczy 'robić bydło' jak się trzeba zachować by zasłużyć na takie
    określenie.
    jeśli rzeczywiście jest to kościół na szlaku i do tego atrakcyjny to tym
    bardziej karygodne jest jego zamykanie.
    postawić tam kościelnego od pilnowania porządku podstawić kasę i wszyscy
    będą zadowoleni.