  • 21. Data: 2011-02-14 16:33:32
    Temat: Re: Zakaz fotografowania w ko?ciele
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > Po czym ksiadz urzadza zespol muzyczno-wokalny oraz święcenie
    > samochodow. Oczywiscie na dziedzincu.

    masz jakieś zdjęcia z tego konkretnego obiektu z ww aktywnością?

    Wiesz, ja generalnie nie jestem miłośnikiem kościoła ale wiadomo co ludziska
    potrafią wyrabiać.

  • 22. Data: 2011-02-14 16:48:40
    Temat: Re: Zakaz fotografowania w kościele
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > tak sie zastanawiam czy przypadkiem ta lista zakazów nie wynika z tego że
    > przyłaziła hołota i robiła bydło :)

    a co mu się będą kręcić po JEGO majątku. maja przyjść w wyznaczonych
    godzinach dać na tacę i więcej nie zawracać wielebnemu gitary.
    z doświadczenia wiem, że jak proboszcz jest otwarty na ludzi to i kościoła
    nie zamyka.

    ja na takie zakazy nie zwracam uwagi.

  • 23. Data: 2011-02-14 16:59:14
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    a od kiedy jest to teren prywatny?

    prywatnie kogo??

  • 24. Data: 2011-02-14 18:11:56
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 14 Lut, 17:59, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:

    > a od kiedy jest to teren prywatny?
    >
    > prywatnie kogo??

    Wiernych, oraz reszty uczciwych ludzi starajacych
    sie uszanowwac wszystkie miejsca kultu, pamieci Narodowej, zabytkow
    miejesaca rozrywki i wypoczynku. Moze jestem emerytem, jak ktos to
    okreslil,
    ale razi mnie jak do parku narodowego wjedzie stado Meksykanow swymi
    vanami
    z tysiace-wattowymi kolumnami i urzadzaja dzikie harce, z
    przekrzykiwaniem matek
    dracej sie dzieciarni. Tak samo drazni mnie jak w miejscu skupienia,
    okrazaja mnie stada
    pstrykaczy chichoczacych i "szeptem" wymieniajacych uwagi.
    Pozdrawiam
    StaM

    PS. Tytul watku juz jest zaczepny, powiniem chyba brzmiec"Zakaz
    fotografowania w roznych miejscach"

  • 25. Data: 2011-02-14 18:56:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    TheGuru wrote:

> [...]
    > godzinach dać na tacę i więcej nie zawracać wielebnemu gitary.
    > z doświadczenia wiem, że jak proboszcz jest otwarty na ludzi to i

    z opisu wynika że ten kościół jest na szlaku turystycznym więc jeszt szansa
    ze "turyści" rzeczywiście robili bydło.

  • 26. Data: 2011-02-14 19:17:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2011 17:33:32 +0100, Marek Dyjor wrote:

    >masz jakieś zdjęcia z tego konkretnego obiektu z ww aktywnością?
    >Wiesz, ja generalnie nie jestem miłośnikiem kościoła ale wiadomo co ludziska
    >potrafią wyrabiać.

    Tego nie, ale takie swiecenia widzialem i jeszcze ksiadz na mszy
    namawial zeby nie zalowac akumulatorow i po pokropku nie oszczedzac
    klaksonow :-)

    J.

  • 27. Data: 2011-02-14 20:15:31
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Remigiusz Zukowski" <r...@g...com> napisał w
    wiadomości news:ijbacr$8p7$1@inews.gazeta.pl...

    > Chyba analogiczna argumentacja służyła wszelkim zakazom fotografowania za
    > komuny, chociaż przepraszam, mylę się, wtedy chyba bardziej chodziło o
    > bezpieczeństwo narodowe. Dzisiaj potencjalny złodziej i tak (mimo zakazu)
    > obfotografuje sobie wnętrze ukrytym gdzieś aparatem. Szkoda że do dziś
    > dzień podobne pomysły wciąż się pojawiają: jakiś czas temu w mediach
    > słyszałem o zakazie posiadania noży o ostrzach dłuższych niż 8 cm. Czy
    > sądzisz że po jego wprowadzeniu gwałtownie spadnie przestępczość z nożami?
    > Ja stawiam że wzrośnie liczba skazanych, zasilana armią grzybiarzy
> [...]

    A nie przyszło ci czasem do bolszewickiej głowy, ze kosciół to nie teren
    niczyj, a własność diecezji, która delegowała (tylko częściowo zresztą)
    swoje prawa włascicielskie na proboszcza i radę parafialną?! I że to oni w
    obszarze tej swojej własności mogą zatem robic to, co im się zechce, jesli
    tylko nie naruszają prawa!
    A prawo w żadnym razie nie zabrania w obiekcie prywatnym zakazywać
    dokonywania zdjęć, a więc ma proboszcz parafii (czyli zarządzca kościoła)
    pełne uprawnienie, aby bez uzyskania swojej zgody zakazać wykonywania tam
    zdjęć, bo przeciwnie to byle kto, komu akurat przyszłaby ochota robić
    zdjęcia mógłby tym zakłócać odbywające sie tam obrządki religijne ,
    argumentując (jak znam zycie) że to ten zakłócający potrafi ocenić
    najlepiej, czy tym przeszkadza;-)

  • 28. Data: 2011-02-14 20:23:44
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    > Nie jest ofertą publiczną, ale 'klubową', skierowaną do współwyznawców.
    >
    > Natomiast pewnym punktem zaczepienia byłoby sprawdzenie, czy ewentualne
    > prace konserwacyjne nie były prowadzone z funduszy publicznych. W takim
    > przypadku ksiądz będzie musiał się wycofać z zakazu.
    >
    > --

    Bzdury,- widać, że niektórym niechęć do kościoła wyłącza elementarną
    logikę!;-))

    To , że np. w twoim domu wykonałes kanalizację, na którą dostałeś
    dofinansowanie z gminy (dają czasem takie środki) nie oznacza chyba nawet i
    wg ciebie;-), że od tej chwili kazdy, kto ma na to ochote może u ciebie w
    dowolnym czasie i miejscu robić zdjęcia!
    ;-))

  • 29. Data: 2011-02-14 20:26:48
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "TheGuru" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a od kiedy jest to teren prywatny?

    Proste pytanie, prosta odpowiedź: - od zawsze!

    ;-)

    > prywatnie kogo??

    Aa, to zależy,- najczęsciej diecezji czy zgromadzenia zakonnego.

  • 30. Data: 2011-02-14 20:36:38
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    > a co mu się będ? kręcić po JEGO maj?tku. maja przyj?ć w wyznaczonych
    > godzinach dać na tacę i więcej nie zawracać wielebnemu gitary.
    > z do?wiadczenia wiem, że jak proboszcz jest otwarty na ludzi to i ko?cioła
    > nie zamyka.
    >
    > ja na takie zakazy nie zwracam uwagi.

    To dośc ryzykowne , a poza tym nazywa się takie zachowanie (delikatnie)
    "warcholstwo", a pospolicie "chamstwo";-)

    Ryzykowne, bo udziela się tu od dawna taki, kto też tak sobie filozofował, i
    uwazał, ze prawa przestrzegac nie musi i na zakazy w obiekcie prywatnym
    nie zwracał uwagi i fotografował... W efekcie nie tylko zastał obity po
    ryju, ale i tez potem za to prawomocnie skazany został przez SR w Grodzisku
    Maz. i figuruje w rejestrze skazanych..
    ;-)
    Bliższe szczegóły u znanego trolla A.L. ( z litości nie podaję pełnego
    nazwiska)