-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!plix.pl!n
ewsfeed1.plix.pl!news-out1.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelf
oon.nl!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
ot-for-mail
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
Subject: Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?
Newsgroups: pl.comp.pecet
References: <o...@p...opteris.pl>
<3...@u...googlegroups.com>
<o...@p...opteris.pl> <hvj6o1$obr$1@pippin.nask.net.pl>
<o...@p...opteris.pl> <hvj8d1$s6r$1@news.task.gda.pl>
Date: Sat, 19 Jun 2010 22:23:52 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
Organization: Jurajska jaskinia
Message-ID: <o...@p...opteris.pl>
User-Agent: Opera Mail/10.53 (Win32)
Lines: 57
NNTP-Posting-Host: 83.15.160.115
X-Trace: 1276979050 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2602 83.15.160.115:51081
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1176627
[ ukryj nagłówki ]Dnia 19-06-2010 o 22:13:49 qwerty <q...@p...fm> napisał(a):
> Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec"
> <j...@j...na.jurze> napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:o...@p...opteris.pl..
.
>> Serwis w HP - od jednych slysze, ze dziala blyskawicznie... Sami nawet
>> przysylaja kuriera po sprzet. Inni znowu opisywali jakies "zalane"
>> plyty glowne...
>
> Jeden kolega - padła płyta główna to czekał miesiąc. U innego zdechła
> bateria - powiedzieli, że będzie czekać 4 tygodnie. Faktycznie
> błyskawiczny serwis...
>
>> Malo tego - przypomnialem sobie, ze faktura za laptopa byla wystawiona
>> na firme - nie wiem, czy przypadkiem te cale ustawy nie reguluja
>> tego... Nie wiem, czy "regonowcy" sa jakos "specjalnie" potraktowani,
>> czy tak jak wszyscy?
>
> Skoro była wystawiona faktura to obowiązkiem sklepu jest wystawienie
> duplikatu. Niestety nie obowiązuje niezgodność towaru z umową.
>
Fakture mam. Nie mam jedynie karty gwarancyjnej, ktora mi zaginela.
Wspomniana przez Ciebie "niezgodnosc towaru z umowa" juz pomijam. Ale
zalozmy, ze oddaje do serwisu bezposrednio - serwis producenta moze
trzymac ile mu sie spodoba. Oddajac do sklepu, sklep ma obowiazek(?)
zwrocic naprawiony towar w ciagu max 2 tyg. i jesli w tym czasie sie nie
wyrobi, ma obowiazek albo zwrocic kase, albo uszkodzony towar? To mnie
wlasnie gryzie i tego nie rozumiem. Co bedzie lepsze w mojej sytuacji? I
czy dobrze rozumuje?
Następne wpisy z tego wątku
- 19.06.10 20:42 G Nowak
- 19.06.10 21:21 jurajski Jaskiniowiec
- 19.06.10 21:52 G Nowak
- 19.06.10 21:55 G Nowak
- 19.06.10 23:15 Pytanie
- 20.06.10 02:17 jurajski Jaskiniowiec
- 20.06.10 04:40 Jacek
- 20.06.10 06:26 Pytanie
- 20.06.10 08:31 KILu
- 20.06.10 08:32 Robson
- 20.06.10 08:47 Pytanie
- 20.06.10 09:16 januszek
- 20.06.10 20:00 Jawi
- 21.06.10 06:43 Pytanie
- 24.06.10 21:20 Marcin
Najnowsze wątki z tej grupy
- EPS12V
- Jaka moc wi-fi ?
- Karta dźwiękowa stereo
- Mini pecet
- drukarka potrzebna
- Rok 1973
- CFM (airflow) AMD Wraitha
- 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- Ten adapter nie obsłuży dysków HDD PATA 2.5 cala - producent kłamie czy ja jestem głupi ?
- Przedłużacz USB-C działa w połowie
- Fujitsu LIFEBOOK E746
- Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
Najnowsze wątki
- 2025-02-27 potwierdzenie notarialne dokumentow tozsamosci ze zdjeciem
- 2025-02-27 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-02-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-27 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-02-27 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-27 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-02-27 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-27 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2025-02-27 Kraków => Frontend Vue Developer <=
- 2025-02-27 Re: Zwolniony z IKEA za "wąty" przeciw firmowej promocji LGBT-IQ+ przywrócony do pracy - SN odrzucił kasacje (sygn. akt I PSK 62/24)
- 2025-02-27 Częstochowa => Manager ds. produktu <=
- 2025-02-27 Warszawa => Business Systems Analyst <=
- 2025-02-27 Nagranie poglądowe
- 2025-02-26 Zasilacz USB na ścianę.
- 2025-02-26 Błonie => Specjalista ds. public relations <=