eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetZagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej? › Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!plix.pl!n
    ewsfeed1.plix.pl!news-out1.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelf
    oon.nl!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
    -01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
    ot-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Subject: Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    References: <o...@p...opteris.pl>
    <3...@u...googlegroups.com>
    <o...@p...opteris.pl> <hvj6o1$obr$1@pippin.nask.net.pl>
    <o...@p...opteris.pl> <hvj8d1$s6r$1@news.task.gda.pl>
    Date: Sat, 19 Jun 2010 22:23:52 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    Organization: Jurajska jaskinia
    Message-ID: <o...@p...opteris.pl>
    User-Agent: Opera Mail/10.53 (Win32)
    Lines: 57
    NNTP-Posting-Host: 83.15.160.115
    X-Trace: 1276979050 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2602 83.15.160.115:51081
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1176627
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 19-06-2010 o 22:13:49 qwerty <q...@p...fm> napisał(a):

    > Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec"
    > <j...@j...na.jurze> napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:o...@p...opteris.pl..
    .
    >> Serwis w HP - od jednych slysze, ze dziala blyskawicznie... Sami nawet
    >> przysylaja kuriera po sprzet. Inni znowu opisywali jakies "zalane"
    >> plyty glowne...
    >
    > Jeden kolega - padła płyta główna to czekał miesiąc. U innego zdechła
    > bateria - powiedzieli, że będzie czekać 4 tygodnie. Faktycznie
    > błyskawiczny serwis...
    >
    >> Malo tego - przypomnialem sobie, ze faktura za laptopa byla wystawiona
    >> na firme - nie wiem, czy przypadkiem te cale ustawy nie reguluja
    >> tego... Nie wiem, czy "regonowcy" sa jakos "specjalnie" potraktowani,
    >> czy tak jak wszyscy?
    >
    > Skoro była wystawiona faktura to obowiązkiem sklepu jest wystawienie
    > duplikatu. Niestety nie obowiązuje niezgodność towaru z umową.
    >

    Fakture mam. Nie mam jedynie karty gwarancyjnej, ktora mi zaginela.
    Wspomniana przez Ciebie "niezgodnosc towaru z umowa" juz pomijam. Ale
    zalozmy, ze oddaje do serwisu bezposrednio - serwis producenta moze
    trzymac ile mu sie spodoba. Oddajac do sklepu, sklep ma obowiazek(?)
    zwrocic naprawiony towar w ciagu max 2 tyg. i jesli w tym czasie sie nie
    wyrobi, ma obowiazek albo zwrocic kase, albo uszkodzony towar? To mnie
    wlasnie gryzie i tego nie rozumiem. Co bedzie lepsze w mojej sytuacji? I
    czy dobrze rozumuje?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: