    From: lelec <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?
    Date: Sat, 19 Jun 2010 10:46:34 -0700 (PDT)

    On 19 Cze, 19:22, "jurajski Jaskiniowiec"
    <j...@j...na.jurze> wrote:
    > Witam,
    >
    > Zakupilem laptopa HP Pavilion we wrzesniu 2008r. w Makro. Niestety juz od
    > kilku miesiecy nadaje sie do wymiany/naprawy.
    > Usterki to:
    > - laptop wlacza sie raz na jakis czas (to standard w wiekszosci nowych HP,
    > prawdopodobnie wygrzanie chipsetu pomoze)
    > - dwa klawisze "urwane" (mam je, ale te mikro zaczepy sa pekniete i nie da
    > sie ich zapiac)
    > - czesciowo wytarta srebrna obudowa (niby moja wina, ale... czy aby
    > napewno? Powinna sie scierac w takim razie na calosci, a nie tylko w
> [...]

    Spokojnie. Faktura wystarczy.

    Ostatnio swoją sztukętam słałem, Powiedzieli, że faktura wystarczy,
    ale w razie czego puściłem im też kartę gwarancyjną.

    Jeśli dalej masz wątpliwości, dzwoń do HP na infolinię,
    wszystko ci powiedzą.

    Btw: Przy takich objawach - wymienią ci prawie wszystkie podzespoły!
    A przez telefon każą ci zrobić update biosu :).

    Naprawa trwała około 1 tygodnia, bo cośtam ściągali z zagranicy.
    Kurier przyjechałi zabrał sztukę, za tydzień przywiózł. Po drodze
    miałem kilka telefonów z HP o statusie naprawy.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin