  • Data: 2012-03-02 02:48:38
    Temat: Re: Zagrzmiały fanfary na raspberrypi.org
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No a u tych sprzedawców można się zarejestrować i czekać. Za parę dni
    > powiedzą co dalej. Mam nadzieję, że nie będzie to kolejne (linuksowe) pół
    > roku.

    Jedyne, co mi nie pasuje w ty gadżecie, to to HDMI.
    Znaczy, nie przeszkadza mi oczywiście, ale gdybyż tam było jakieś
    wyjście na LCD, to byłby bajer.

    Jako platforma embedded jak znalazł. No, ale tak, to trochę kłopot jest.
    Trzeba by dać lcd z wejściem composit, no i to już takie fajne nie jest...
    No nic, zapisałem się, poczekamy, zobaczymy.