  • Data: 2012-03-03 16:44:28
    Temat: Re: Zagrzmiały fanfary na raspberrypi.org
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "BartekK" <s...@N...org> wrote in message
    news:jiq6l6$2c2$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    :caVPDOLUgqIJ:www.raspberrypi.org/archives/592+rapsb
    erry+pi+codecs+h.264&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&client
    =opera
    > Dzięki za linka. Niestety - ale widzę tam tylko DEkodowanie, a mnie
    > głownie KOdowanie interesuje ;/

    An ARM GNU/Linux box for $25 - brzmi to zachęcająco...
    Ale pobieżne oględziny linka nie znalazły schematu.

    Gdzie można sobie obejrzeć schemat tego cuda?

    Na jakim procku ARMa to jest zrobione i ile ma flasha/ramu
    na pokładzie za te $25?