-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Zagadkowa awaria - z rozwiązaniem
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <t...@4...net>
<ju0ou0$h9q$1@inews.gazeta.pl>
<r3b0ugjlt5yc$.4in2rrpzqjyk.dlg@40tude.net>
<ju4464$6tr$1@inews.gazeta.pl>
<khd9vkr7klv9.1i42hxna7oime$.dlg@40tude.net>
<ju4ib3$99e$1@inews.gazeta.pl>
Date: Thu, 19 Jul 2012 01:47:37 +0200
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 48
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.254.197
X-Trace: 1342655258 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1212 83.25.254.197:13423
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2459994
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 17 Jul 2012 22:35:56 +0200, Kuba (aka cita) wrote:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
> news:khd9vkr7klv9.1i42hxna7oime$.dlg@40tude.net...
>> On Tue, 17 Jul 2012 18:34:34 +0200, Kuba (aka cita) wrote:
>>
>>> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
>>> news:r3b0ugjlt5yc$.4in2rrpzqjyk.dlg@40tude.net...
>>>>
>>>> Silnik w układzie V i wielki kolektor dolotowy (ze zmienną długością
>>>> kanałów kolektora) po środku zakrywający od góry obie głowice. Świece od
>>>> góry zakryte cewkami, cewki zastawione tym kolektorem.
>>>
>>>
>>> ale to nie Omega?
>>
>> Vectra - silnik ten sam co w ostatniej Omedze.
>
> standardową przypadłością w Omegach odnośnie odpalania był czujnik położenia
> wału.
Ale to chyba tylko Omegi i to chyba jeszcze te 3.0.
I o czujnik to się pluje komputer - bo tu są dwa (wału i rozrządu) i ECU
jak łapie rozjazd to zapamiętuje błąd.
> Drugą rzeczą pasującą do Twoich problemów - kabel
> akululator-rozrusznik-alternator. Polecam czyszczenie styków.
Ogólnie mam plan pooglądać jeszcze elektrykę.
Bo może teraz przewrażliwiony jestem, ale mam wrażenie że nadal nie odpala
tak dobrze jak kiedyś i po wymianie aku nadal bywa że trzeba ze 2-3s
pokręcić. Podczas gdy kiedyś to mam wrażenie że startował natychmiast,
nawet w największe mrozy.
Ten rozrusznikowy zasilający to raczej jest dobry, bo inaczej problemy by
były raczej z kręceniem rozrusznikiem, a nie brakiem zasilania na czymś
innym.
Różnicy napięcia między blokiem a minusem akumulatora też nie mam.
Bardziej bym się spodziewał że mogła się poluzować jakaś masa np. w kabinie
- taka od komputerów i tam jak coś ofsetu napięcia dostaje to głupieje.
Konkretnie układ sterowania zapłonem - plus który idzie na cewki postaram
się zmierzyć tuż przy cewce.
Ale to słabo tłumaczy dlaczego problemy występowały tylko przy słabym
akumulatorze, bo obwód rozrusznika jest krótki i cały sprawdziłem.
Problem z zasilaniem cewek powinien dawać jakieś objawy w czasie jazdy, a
nie tylko i wyłącznie przy rozruchu i nie zawsze.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.07.12 09:42
- 19.07.12 20:16 Kuba \(aka cita\)
- 23.07.12 16:45 Jakub Witkowski
- 24.07.12 14:18 Jarek Andrzejewski
- 24.07.12 14:24 Michal Jankowski
- 24.07.12 14:26 Michal Jankowski
- 24.07.12 14:47 RoMan Mandziejewicz
- 24.07.12 15:37 GR001
- 25.07.12 10:00 Jakub Witkowski
- 25.07.12 10:02 Jakub Witkowski
- 25.07.12 10:15 RoMan Mandziejewicz
- 25.07.12 10:31 J.F
- 25.07.12 12:02 RoMan Mandziejewicz
- 25.07.12 14:02 Jakub Witkowski
- 30.07.12 10:27 Maseł
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz