  • Data: 2010-04-02 23:21:13
    Temat: Re: Zagadka - czemu i czego detekcja się dzieje?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Apr 2010 17:06:37 +0200, bujnos wrote:
    >sprawa się wyjaśniła o tyle, że nie są to zakłócenia z układu. co to jest -
    >nie wiem, filtrów nie mam więc nei sprawdzę. w detekcję pojedyńczych cząstek
    >nadal nie chce mi się wierzyć ale dopisałem licznik i fakty są takie że cos
    >ten przetwornik łapie, im bliżej północy tym mniej, sytuacja z okolic
    >dwudziestej była chyba taka, że szum miał wyższy offset i wtedy tych
    >detekcji było sporo mimo ciemności "na oko" (co kilkanaście sekund). głęboką
    >nocą - raz na kilka minut. a zawsze byłem przekonany że to oko jest czulsze
    >niż krzem.

    No nie - a jak robia noktowizory ? :-)

    Krzem jest tez czuly na bliska podczerwien, ktorej oko nie ujrzy.

    A tam u ciebie .. to moze byc cokolwiek, moze byc np indukcja z
    telefonu gsm, albo stale oswietlenie szczatkowe ktore trafia akurat w
    prog miedzy stanami przetwornika ADC.
    Podlacz sluchawki lub wzmacniacz audio, moze cos sie wyjasni.

    J.