-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 09 Jul 2012 14:11:16 +0200
From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20101027)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zadupizm a nowoczesne samochody.
References: <jruuiq$rak$1@node2.news.atman.pl>
<qu7q1p6l8oqh$.85239qgrd7wu$.dlg@40tude.net>
<4...@j...googlegroups.com>
<jrvh5j$o3a$1@news.task.gda.pl> <js1brh$6gt$1@inews.gazeta.pl>
<js1ple$j8k$1@news.task.gda.pl> <7827446848$20120622150430@squadack.com>
<js1qmb$lte$1@news.task.gda.pl> <1460718084$20120622164318@squadack.com>
<js2687$is3$1@news.task.gda.pl> <8836435492$20120622190538@squadack.com>
<4fe5a030$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<js6kl4$h16$1@news.task.gda.pl>
<4ff1a0e7$0$1297$65785112@news.neostrada.pl>
<jsuto3$sk4$1@news.task.gda.pl>
<4ff35635$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
<jt0sr2$r8s$1@news.task.gda.pl> <jt11b8$78c$1@mx1.internetia.pl>
<jt1rqq$2hc$1@inews.gazeta.pl> <jt26u7$u06$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <jt26u7$u06$1@mx1.internetia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <g...@b...softax.pl>
Lines: 33
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
X-Trace: 1341837001 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26709 83.18.189.42:48135
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2458478
[ ukryj nagłówki ]Przemysław Czaja wrote:
>
> Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"
>
>>>> Obiektywna prawda jest taka: Kolumna ZAWSZE jedzie
>>>> wolniej niż samochód na pustej jezdni. To fizyka
>>>> stosowana.
>>>
>>> Potwierdzam, widziałem nawet test takich zachowań - wpuślili na rondo
>>> (zamknięte) 10 samochodów i miały jechać z określoną prędkością np. 50
>>> km/h - wystarczyło utrzymywać stałą prędkość i odstępy. Przez chwilę
>>> nawet się udawało, ale nagle ktoś zbyt mocno przyśpieszył i w efekcie
>>> musiał hamować, co pociągneło całą lawinę hamowań. O ile dobrze pamiętam
>>> prędkość kolumny zamiast zamierzonych 50km/h wynosiła niespełna 30km/h.
>>
>> Ten przykła jest dokładnie z dupy wzięty. Pokaż mi sytuację w realnym
>> świecie, w której ten który jest X samochodów za mną ma wpływ na to z
>> jaką prędkością mogę jechać ja ?
>
> To był przykład (nie teoria, sprawdzili to w praktyce) na potwierdzenie
> teorii Jana, kolumna zawsze jedzie wolniej, nawet w idealnych warunkach.
Ten przykłąd jest co najwyżej potwierdzeniem nieuctwa (żeby nie określić tego
dosadniej) jego autorów. Jakby na zajęciach nie spali (albo w ohgóle na
jakiekolwiek chodzili -- bo podejrzewam że to był ekperyment dziennikarski a
dzinnikarze o w 90% mają zerową wiedzę inżynierską) to by może usłyszeli o czymś
takim jak pętla sprzężenia zwrotnego.
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Następne wpisy z tego wątku
- 09.07.12 14:37 Sebastian Kaliszewski
- 09.07.12 15:33 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 09.07.12 21:48 Jan45
- 10.07.12 01:21 J.F.
- 10.07.12 11:46 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 11.07.12 18:03 Jan45
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia