  • Data: 2012-07-09 14:11:16
    Temat: Re: Zadupizm a nowoczesne samochody.
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Czaja wrote:

    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"

    > To był przykład (nie teoria, sprawdzili to w praktyce) na potwierdzenie
    > teorii Jana, kolumna zawsze jedzie wolniej, nawet w idealnych warunkach.

    Ten przykłąd jest co najwyżej potwierdzeniem nieuctwa (żeby nie określić tego
    dosadniej) jego autorów. Jakby na zajęciach nie spali (albo w ohgóle na
    jakiekolwiek chodzili -- bo podejrzewam że to był ekperyment dziennikarski a
    dzinnikarze o w 90% mają zerową wiedzę inżynierską) to by może usłyszeli o czymś
    takim jak pętla sprzężenia zwrotnego.

    \SK