  • 151. Data: 2013-06-03 10:36:31
    Temat: Re: Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!
    Od: Andrzej Zbierzchowski <n...@t...pl>

    W dniu 2013-06-01 12:14, J.F. pisze:
    > Rowerzysci widza to nieco inaczej: jeszcze zaden pieszy nie zginal pod
    > kolami roweru. (...) Wiec dlaczego nie pozwala sie rowerom po chodnikach
    > jezdzic ?

    Żeby zostało tak, że żaden pieszy nie zginął.

  • 152. Data: 2013-06-03 10:40:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-03 10:36, Andrzej Zbierzchowski pisze:

    > Żeby zostało tak, że żaden pieszy nie zginął.

    Od kiedy to mniejsze dobro (uniknięcie śmierci pieszego pod kołami
    roweru raz na 10 lat) jest chronione kosztem większego dobra (uniknięcie
    XX śmierci rowerzystów pod kołami samochodu)?

    --
    Liwiusz

  • 153. Data: 2013-06-03 10:40:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości grup
    On Sat, 1 Jun 2013 12:14:31 +0200, "J.F."

    >Poważnie?
    >http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/1
    91429,rowerzysta-zabil-pieszego-i-uciekl.html

    Widac o tym nie wiedza.

    Aczkolwiek .... trudno to nazwac "pod kolami".
    Ale nawet jesli, to jedna ofiara na 5 czy 10 lat to jest bezpiecznie.

    J.

  • 154. Data: 2013-06-03 10:41:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" napisał

    >Żeby zostało tak, że żaden pieszy nie zginął.

    Co by nie mowic, to wydaje sie ze zagrozenie przez rower jest jednak
    wielokrotnie mniejsze.

    J.

  • 155. Data: 2013-06-03 12:24:13
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-06-02 20:05, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "p47" <k...@w...pl>

    > Czyżbyś zrozumiał ? :-)

    Alboś niesprawny intelektualnie, albo zakuty dogmatyk...,
    gdyby świat był idelny, gdyby nie było kierowców o złej woli, albo
    zaledwie nieostroznych, nie zawsze przestrzegających przepisów ruchu
    drogowego, a więc nie byłoby także wypadków spowodowanycvh czasem zła
    wolą, a czasem czyjąś niefrasobliwością, czy nieuwagą byc może istotnie
    powszechne identyfikatory samochodów , motocykli itp, a także ich
    obwiązkowe OC byłoby niepotrzebne.
    jednak świat nie jest idealny , ludzie nie zawsze jeżdżą bezpiecznie,
    tak jak przepisy nakazują, a wypadki wcale często zdarzają się i
    niewinni ludzie sa ich ofiarami.
    Ustawodawca zatem poświęca (SŁUSZNIE!!) mniejsze dobro, a więc prawo do
    pełnej anonimowosci posiadaczy samochodów itd (zresztą nr rej. w
    nieznacznym stopniu te anonimowość narusza) na rzecz dobra większego,-
    zapewnienia większego bezpieczeństwa na drogach dla WSZYSTKICH jego
    uczestników poprzez lepsze ich dyscyplinowanie, identyfikowanie i
    karanie tych stwarzających zagrożenie, a także, poprzez obowiązkowe OC
    zapewnienia ofiarom wypadków odszkodowania niezaleznie od tego, czy
    sprawca jest wypłacalny.

  • 156. Data: 2013-06-03 13:22:37
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > Tylko ze ... coraz mniej takich pieszych. Coraz wiecej samochodow,
    > coraz wiecej chodnikow.
    Myślisz, że się ucieszysz jak takiego "białego kruka" trzaśniesz bo idzie po nocy bez
    żadnych odblasków?
    Gorzej, że pijani raczej się do tego nie zastosują. :(

  • 157. Data: 2013-06-03 13:30:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 02 Jun 2013 19:00:25 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>

    > Myślisz, że te ekosamochody mogłyby tego nie robić ?

    eko i samochody to z definicji sprzeczne. To tylko marketingowa ściema,
    zebyś wymienił na nowy.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 158. Data: 2013-06-03 16:01:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-06-02 19:00, John Kołalsky wrote:

    > Myślisz, że te ekosamochody mogłyby tego nie robić ?

    Myślę, że robią. Myślę też że nie ma sensu zmuszać do tego pozostałych.

    Shrek.

  • 159. Data: 2013-06-03 17:38:10
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "DoQ" <p...@d...gmail.com>

    > Kto ma zapłacić? TU czy ten gołodupiec?

    Ja, Ty ... aż TU nazbiera na odszkodowanie za tego gołodupca

  • 160. Data: 2013-06-03 17:45:20
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl>

    > Alboś niesprawny intelektualnie, ..

    Bo poświęciłem czas na gadkę z tobą, matole ?