  • 1. Data: 2013-05-30 10:07:51
    Temat: Zablokowany silnik po wymianie automatycznej skrzyni
    Od: Tobiasz Bulinski <t...@g...com>

    Witam

    Nie za bardzo potrafie zrozumiec co mógł zepsuć mechanik gdyż po wymianie
    automatycznej skrzyni biegów silnik, wał sprzęgło - wszystko jest zablokowane -
    silnik nie chce obrócić wałem (ani rozrusznikiem ani kluczem nie da rady).
    Rozmawiałem z innym mechanikiem powiedział że przy wymianie skrzyni trzeba najpierw
    sprzęgło zestalić ze skrzynią a dopiero później dokręcić do silnika cały komplet,
    mechanik zrobił to odwrotnie tj w dokręcone sprzęgło celował całą skrzynią. Ma ktoś
    jakiś pomysł co mogło sie stać ?

  • 2. Data: 2013-05-30 11:50:21
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2013-05-30 10:07, Tobiasz Bulinski pisze:
    > Witam

    Może gdyby było wiadomo co to za auto, szklane kule są na majówce ;)

  • 3. Data: 2013-05-30 11:58:13
    Od: Tobiasz Bulinski <t...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 maja 2013 11:50:21 UTC+2 użytkownik Nex@pl napisał:

    > Mo�e gdyby by�o wiadomo co to za auto, szklane kule s� na maj�wce ;)

    Mój błąd :)

    Chrysler LHS 1 wersja, bliźniaczy do new yorkera i visiona,
    silnik 3,5 bardzo popularny w chryslerach tak jak skrzynia
    (A606 sie chyba zwie ) wszystko wzdłużnie ustawione, napęd na przód

  • 4. Data: 2013-05-30 12:39:31
    Od: Deflegmator <w...@...pl>

    Tobiasz Bulinski <t...@g...com> Wrote in message:

> [...]
    > silnik 3,5 bardzo popularny w chryslerach tak jak skrzynia
    > (A606 sie chyba zwie ) wszystko wzdłużnie ustawione, napęd na przód

    Zadaj pytanie na asu.pl Mają dobre forum poświęcone amerykańskiej
    motoryzacji. Pewnie Ci ktoś pomoże.

    --
    Deflegmator

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 5. Data: 2013-05-30 13:03:41
    Od: Tobiasz Bulinski <t...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 maja 2013 12:39:31 UTC+2 użytkownik Deflegmator napisał:

    > Zadaj pytanie na asu.pl Mają dobre forum poświęcone amerykańskiej

> [...]

    Dzięki - pytanie juz zadane :)

  • 6. Data: 2013-05-31 01:18:35
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Tobiasz Bulinski" <t...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > zablokowane - silnik nie chce obrócić wałem (ani rozrusznikiem ani kluczem

    A czy to nie powinien przypadkiem być problem tego "mechanika" a nie twój? czy
    robił to w czynie spolecznym z dobrego serca za "Bóg zapłać"?

    Pzdr
    Piotrek

  • 7. Data: 2013-05-31 15:31:37
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "X-Man" <k...@w...pl> wrote in message
    > A czy to nie powinien przypadkiem być problem tego "mechanika" a nie twój?
    > czy robił to w czynie spolecznym z dobrego serca za "Bóg zapłać"?

    przedpisca pewnie chce miec sprawne auto a nie latami dochodzic swojej
    racji w sadach

  • 8. Data: 2013-06-01 23:19:20
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Tobiasz Bulinski" <t...@g...com> napisał w
    wiadomości news:36abccb6-46bf-481f-a2d2-

    > Ma ktoś jakiś pomysł co mogło sie stać ?

    Standard, konwerter ma wypust do napędu pompy oleju w deklu skrzyni. Jak się
    tego najpierw nie wceluje tylko dokręca na odwrót i na siłę to wchodzi jak
    bądź łamiąc pompę oleju.
    W takich skrzyniach najpierw wkłada siękonwerter w skrznie aby być pewnym
    właściwego zazębienia a potem skrzynie wkłada i przykręca konwerter do koła.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 9. Data: 2013-06-02 12:56:22
    Od: "Ryszard G." <r...@i...eu>

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup

    "X-Man" <k...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > czy robił to w czynie spolecznym z dobrego serca za "Bóg zapłać"?

    przedpisca pewnie chce miec sprawne auto a nie latami dochodzic swojej

    że co?
    do sadu to na jabłka można chodzić, jeśli sezon akurat ;)