  • 141. Data: 2013-06-02 19:53:18
    Temat: Re: Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-02 19:04, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl>

    > Jaki sens ma mieć uchylanie się od odpowiedzialności ?

    Choćby taki jak uchylanie się od bólu, czy od spłaty długów. Jeśli
    można, to jest to działanie jak najbardziej sensowne :)

    --
    Liwiusz

  • 142. Data: 2013-06-02 20:01:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "t?"

    > Tak, powinno być, żebyś dostał odszkodowanie jeśli gołodupiec narobi Ci
    > szkód za 100 tysi.

    I żebyś Ty za niego te 100 tysi płacił ?

  • 143. Data: 2013-06-02 20:02:27
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "t?"

    > Spróbuj ogarnąć to co napisałem, jeśli się nie uda, to przeczytaj kilka
    > razy.

    T? prawdy objawione ?

  • 144. Data: 2013-06-02 20:05:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl>

    > Zlikwidować natychmiast numery rejestracyjne samochodów, motocykli,
    > motorowerów, oznaczenia dorożek, samolotów , statków, numerki psów itp
    > itd! Muszą być anonimowi!!

    Czyżbyś zrozumiał ? :-)

  • 145. Data: 2013-06-02 20:10:12
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>

    > Ja też nie widzę przeszkód, tyle że nie widzę sensu.

    A sens rejestracji na samochodach widzisz ? :-)

  • 146. Data: 2013-06-02 21:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ni i dobrze że są legalne. Nie jeżdżę na rowerze to mogłem nie wiedzieć.

    Hmm, jak nie były zalegalizowane to migajki były be a jak juz
    zalegalizowano to są cacy?
    A gdzie zdrowy rozsądek?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 147. Data: 2013-06-02 21:29:58
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 2 czerwca 2013 21:00:52 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Osobnik posiadaj�cy mail k...@g...com napisa�(a) w poprzednim odcinku
    co nast�puje:

    > Hmm, jak nie by�y zalegalizowane to migajki by�y be a jak juz
    >
    > zalegalizowano to sďż˝ cacy?
    >
    > A gdzie zdrowy rozs�dek?
    >

    > --
    >
    > Pozdrawia... Budzik
    >
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usu� tak�e
    "_")

    > "Cz�owiek... to jedyne zwierz�, kt�re si� rumieni.
    >
    > I jedyne,kt�re ma za co!" Mark Twain

    ja są zalegalizowane to burdelu nie ma. I dlatego są cacy.

  • 148. Data: 2013-06-02 22:21:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-06-02 20:10, John Kołalsky wrote:

    > A sens rejestracji na samochodach widzisz ? :-)

    Tak.

    Shrek.

  • 149. Data: 2013-06-02 23:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > ja są zalegalizowane to burdelu nie ma. I dlatego są cacy.

    Taka sama migajka wczoraj ci przeszkadzała a dziś jest ok.
    Oczekujesz porządku a na usenecie robisz burdel nieumiejetnym cytowaniem...
    Coż...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 150. Data: 2013-06-03 06:41:17
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-02 20:01, John Kołalsky pisze:
    > I żebyś Ty za niego te 100 tysi płacił ?

    Kto ma zapłacić? TU czy ten gołodupiec?