  • 131. Data: 2013-06-02 19:24:19
    Temat: Re: Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>

    ent&view=article&id=116&Itemid=115

    > Czyli jednak ktoś spróbował i się nie sprawdziło.

    Funkcjonowało w Polsce od 1920 do 1964 i funkcjonowałoby dalej gdyby taki
    przepis utrzymano.

  • 132. Data: 2013-06-02 19:24:33
    Od: tá´Ź

    John Kołalsky wrote:

    > OC jest dla właściciela by był w stanie pokryć szkody sprawcy na
    > poszkodowanym.

    Spróbuj ogarnąć to co napisałem, jeśli się nie uda, to przeczytaj kilka
    razy.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 133. Data: 2013-06-02 19:25:14
    Od: tá´Ź

    John Kołalsky wrote:

    > A powinno w ogóle być ?

    Tak, powinno być, żebyś dostał odszkodowanie jeśli gołodupiec narobi Ci
    szkód za 100 tysi.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 134. Data: 2013-06-02 19:26:03
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>

    > Tak - wielokrotne próby wprowadzenia tablic dla rowerów zakończone porażką
    > są dowodem na to, że pomysł jest słuszny i się sprawdza:P

    Jak to wielokrotne ? Wprowadzono i funkcjonowało. Pomysł równie głupi jak
    tablice rejestracyjne samochodów. A jednak funkcjonuje.

  • 135. Data: 2013-06-02 19:27:41
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-06-02 19:12, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "p47" <k...@w...pl>

    > Że likwiduje anonimowość użytkowników drog nie będących sprawcami.
    > Dotyczy to oczywiście wszelkich użytkowników a nie tylko użytkowników
    > rowerów.

    Zlikwidować natychmiast numery rejestracyjne samochodów, motocykli,
    motorowerów, oznaczenia dorożek, samolotów , statków, numerki psów itp
    itd! Muszą być anonimowi!!

    ;-))

  • 136. Data: 2013-06-02 19:30:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>

    -for-bicycles-to-have-number.html

    > Tu znów ktoś proponuje coś. Dzień jak codzień - różne głupoty ludzie
    > codziennie proponują.

    No widzisz, i niektóre z nich np tablice dla samochodów zrealizowano.
    Przeszkód dla wprowadzenia rejestracji dla rowerów i znakowania numerami
    pieszych nie widzę. Tak bywało w historii Polski.

  • 137. Data: 2013-06-02 19:33:05
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > No wiesz - maja problem z gangami rowerzystow, to staraja sie go jakos
    > rozwiazac. A nie tak jak u nas - jest problem ale nic nie mozemy
    > zrobic :-)

    Taaaa ... siedzimy sobie dzisiaj na skraju miasta, jak zwykle zaczaili się
    na wyjeździe by łapać wracających do domu, jakieś motorki ... tylne kółko i
    tyle ich widzieli

  • 138. Data: 2013-06-02 19:34:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-06-02 19:30, John Kołalsky wrote:

    > No widzisz, i niektóre z nich np tablice dla samochodów zrealizowano.
    > Przeszkód dla wprowadzenia rejestracji dla rowerów i znakowania numerami
    > pieszych nie widzę. Tak bywało w historii Polski.

    Ja też nie widzę przeszkód, tyle że nie widzę sensu.

    Shrek.

  • 139. Data: 2013-06-02 19:41:46
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl>

    > Normalni ludzie spodziewają się, że za skutki wypadku odszkodowanie płaci
    > SPRAWCA (lub jego ubezpieczenie), a nie ofiara!

    Przecież te ubezpieczenia płacą właściciele a nie sprawcy.

  • 140. Data: 2013-06-02 19:48:01
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl>

    > Nie czepiam się, grzecznie pytam oczekując na sensowną i niedługą dysputę
    > :-)
    >
    > Masz świadomość, że piesi powodują w Polsce znacznie więcej wypadków niż
    > rowerzyści? I to zapewne na ulicy, nie na chodniku.
    >
    > Trzeba oczywiście pamiętać, że niestety rowerzyści jeżdżą bardziej
    > niebezpiecznie niż piesi.
    >
    > Idąc tym tropem, może wypada zamontować tablice rej. na pieszych.
    > Oczywiście wtedy, gdy poruszają się po ulicach (czyli zazwyczaj poza
    > miastem, na pasach itd).
    >
    > Ale to wydaje się być bezsensowne. Sam przyznasz.

    Ależ .. .to bardzo sensowne :-) Należy tak, jak w obozie koncentracyjnym
    oznaczyć czytelnie wszystkich obywateli by np nie uciekli z tego kraju :-)

    > Najpierw wypadało by sprawdzić, ile w Polsce było wypadków spowodowanych
    > przez rowerzystów kiedy to rowerzyści zbiegli z miejsca wypadku.
    > Czy masz jakieś dane ilu było takich rowerowych zbiegów? Bo to jest
    > kluczowe w tym wypadku.

    Gdyby było kluczowe to by obywatele musieli chodzić z tabliczkami a nie
    samochody czy rowery.